Οι καλύτερες τροφές για να είστε υγιείς και να… προσφέρετε στα βρέφη

Οι καλύτερες τροφές για να είστε υγιείς και να… προσφέρετε στα βρέφη

Επιλέξτε τρόφιμα, που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά. Τρώτε ποικιλία τροφών (φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, πρωτεΐνες και τα λίπη), γιατί έτσι μπορείτε πιο εύκολα να πάρετε τα θρεπτικά συστατικά, που χρειάζεστε.

• Δημητριακά ολικής αλέσεως.
Πρόκειται για ένα μείγμα σύνθετων υδατανθράκων, ασβεστίου, με πολλές βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, που κάνουν τις νιφάδες μια έξυπνη επιλογή για το πρωινό σας, αλλά και για ένα σνακ οποιαδήποτε στιγμή μέσα στην ημέρα.

• Τυρί και πολύσπορα κράκερ
Το τυρί (ιδιαίτερα τα σκληρά είδη) παρέχει πολύ ασβέστιο και πρωτεΐνες, ενώ τα κράκερ προσφέρουν πολλές φυτικές ίνες και γεμίζουν το στομάχι σας, όταν το έχετε ανάγκη.

• Γιαούρτι
Χαμηλό σε περιεκτικότητα νατρίου από ό, τι πολλά τυριά με την ίδια ποσότητα ασβεστίου, το γιαούρτι μπορεί να… γίνει πιο πλούσιο εάν χρησιμοποιήσετε μούσλι ή αποξηραμένα φρούτα.

• Ξηροί καρποί
Τρομερή πηγή πρωτεΐνης και ταυτόχρονα πλούσιοι σε ακόρεστα λιπαρά και φυτικές ίνες.

• Βραστό αυγό
Όχι μελάτο, αλλά καλά βρασμένο το αυγό είναι γεμάτο με πρωτεΐνες και λίπος, ενώ κάνει καλό στην ανάπτυξη του εγκεφάλου, την καρδιά και τα μάτια του παιδιού.

• Σαλάτα
Όσο πιο πολύχρωμη κάνετε τη σαλάτα σας, τόσο περισσότερα θρεπτικά συστατικά καταναλώνετε. Επιπλέον, δεδομένου ότι τα περισσότερα λαχανικά έχουν ως βασικό στοιχείο το νερό, η σαλάτα είναι μια καλή πηγή ενυδάτωσης.
 

Πηγή: mother.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο