Εντατική γυμναστική με... δόσεις

Εντατική γυμναστική με... δόσεις

Οι περισσότεροι ειδικοί συστήνουν να γυμναζόμαστε, κι ενώ αρκετοί συνηθίζουν να ασκούνται χωρίς... διαλείμματα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα ίσως ο καλύτερος τρόπος για να αποκομίσουν οι γυναίκες τα οφέλη της γυμναστικής να είναι η έντονη γυμναστική με... δόσεις!

Σύμφωνα με την έρενα, οι γυναίκες που ασκούνται σε εντατικούς ρυθμούς (όπως για παράδειγμα αν κάνουν τρέξιμο), έχουν καλύτερα αποτελέσματα όταν κάνουν διαλείμματα κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Οι καθηγητές Matt Laurent και Matt Kutz από το πανεπιστήμιο Bowling Green State University,η Lauren Vervaecke από το πανεπιστήμιο South Carolina και ο Dr. Matt Green από το πανεπιστήμιο North Alabama, μελέτησαν οκτώ άντρες και οκτώ γυναίκες ηλικίας 19 και 30 ετών και πώς αντιδρούσε ο οργανισμός τους κατά τη διάρκεια έντονης σωματικής άσκησης σε συνδυασμό με διαφορετικής χρονικής διάρκειας διαλείμματα. 

Τα «διαλείμματα» ήταν διάρκειας ενός λεπτού, δύο λεπτών ή τεσσάρων, αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail. Οι ερευνητές μέτρησαν την πρόσληψη οξυγόνου από τον οργανισμό των εθελοντών και τον καρδιακό τους ρυθμό κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων αυτών και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «υπάρχουν σημαντικές διαφορές στο πώς αυτο-ρυθμίζονται οι άντρες και οι γυναίκες κατά τη διάρκεια έντονης σωματικής άσκησης», όπως ανέφερε ο Dr Laurent. 

Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι οι άντρες επέλεγαν ένα πιο γρήγορο ρυθμό άσκησης με πιο σύντομα διαλείμματα, όμως οι γυναίκες με τον τρόπο που επέλεγαν να γυμναστούν κατάφερναν να αυξήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό τον καρδιακό τους ρυθμό και την πρόσληψη οξυγόνου από τον οργανισμό τους, προσθέτει το δημοσίευμα.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο