Ο Βόλος «φλερτάρει» και πάλι με την ιδέα του υδατοδρομίου

Ο Βόλος «φλερτάρει» και πάλι με την ιδέα του υδατοδρομίου

Με την ιδέα της λειτουργίας υδατοδρομίου στο Βόλο "φλερτάρει" και πάλι η πόλη καθώς διαθέτει τη σχετική εμπειρία από τη σύνδεσή της με την Αθήνα, μέσω υδροπλάνων, πριν από τέσσερα χρόνια, ενώ αξιολογεί θετικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και την αλλαγή του νομικού πλαισίου που προβλέπει τη θεσμοθέτηση των υδάτινων διαδρόμων.

Εδώ και λίγο καιρό εκδηλώνεται επενδυτικό ενδιαφέρον και, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Γιάννη Πρίγκο, η τελική έκβαση του εγχειρήματος εξαρτάται από τη βιωσιμότητα των επιχειρησιακών σχεδίων που προωθούν οι εταιρείες.

"Είμαστε στο στάδιο μιας αρχικής έρευνας. Δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο μας παρουσίασαν τα σχέδιά τους και βρισκόμαστε στο στάδιο της επικαιροποίησής τους, που πρέπει να κατατεθούν για να πάρουμε την άδεια του υδατοδρομίου" σημειώνει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο κ. Πρίγκος και διευκρινίζει ότι αντίστοιχες ενέργειες γίνονται από την πλευρά των εταιρειών και για άλλες περιοχές της χώρας.

Παράλληλα, διευκρινίζει ότι, αφού δοθούν άδειες από Δήμους, λιμενικά ταμεία και οργανισμούς λιμένων για τη λειτουργία υδατοδρομίων, είναι ζήτημα των εταιρειών να καταγράψουν τις δυνατότητες λειτουργίας ενός δικτύου ανάλογα με την τιμολογιακή τους πολιτική, τη συχνότητα των δρομολογίων, την ανταγωνιστικότητα του μέσου του υδροπλάνου σε σχέση με τις οδικές ή ακτοπλοϊκές μεταφορές.

"Οι εταιρείες προφανώς ανοίγονται παντού. Το πόσα υδατοδρόμια θα λειτουργήσουν είναι προς το παρόν άγνωστο. Ωστόσο, εφόσον κριθεί ότι ένα σχέδιο είναι βιώσιμο και δεδομένου ότι η πόλη του Βόλου έχει θετικές προϋποθέσεις, καθώς υδατοδρόμιο λειτουργούσε και στο παρελθόν, αν υπάρξει ετοιμότητα από τις εταιρείες μπορεί το εγχείρημα να είναι ακόμη και μέσα σε ένα χρόνο υλοποιήσιμο" προσθέτει.

Ειδικά, όμως, για τον Βόλο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος σχολιάζει ότι βρίσκεται στο κέντρο της χώρας και ενδεχομένως η σύνδεσή του με την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τις Σποράδες θα είναι βιώσιμη. "Προς το παρόν, οι εταιρείες κάνουν μια καταγραφή της δυνατότητας χωροθέτησης κάποιων υδατοδρομίων. Όταν εκδίδεται η άδεια, σημαίνει ότι μπορεί το εγχείρημα να υλοποιηθεί και από εκεί και πέρα τίθεται ένας μακροπρόθεσμος στόχος που έχει να συνεισφέρει πολλά και στην τοπική οικονομία και στην ευρύτερη, που συνάδει με τον τουρισμό, την επιχειρηματικότητα, τη δυνατότητα διακίνησης επιβατών που θα προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Μπορεί, αρχικά, να 'στηθούν' δέκα υδατοδρόμια και στη συνέχεια το δίκτυο και τα δρομολόγια να επεκτείνονται γεωγραφικά. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για κάτι δυναμικό" προσθέτει.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο