Ούτε μία μετάταξη υπαλλήλου στον ΟΣΕ δεν έχει πραγματοποιηθεί αν και οι σχετικοί κατάλογοι στάλθηκαν πριν από ένα μήνα, με αποτέλεσμα οι υπό μετάταξη υπάλληλοι να εξακολουθούν να βαραίνουν τη μισθοδοσία του Οργανισμού.

Την ίδια ώρα, έντονο πρόβλημα ρευστότητας αντιμετωπίζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει καύσιμα για μία μόλις εβδομάδα, ενώ τα αποθέματά της είναι μηδενικά.

Στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν ότι είναι επιτακτική ανάγκη να δοθούν οι κρατικές επιδοτήσεις ύψους 50 εκ. €, όπως προβλέπεται και από το νόμο για την εξυγίανση του ΟΣΕ.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο Οργανισμός δεν πλήρωσε κουπόνι (τοκομερίδιο) ομολόγου, ως όφειλε, λόγω ανθρώπινου λάθους.

Πρόκειται για κουπόνι ομολόγου με ονομαστική αξία σε γεν, ύψους σύμφωνα με πληροφορίες 10 δισεκατομμυρίων ΓΕΝ με επιτόκιο 7,35%, και όπως αποκαλύπτει το Reuters, η πληρωμή στην οποία απέτυχε να προχωρήσει ο ΟΣΕ αφορά την καταβολή 3,2 εκατ. ευρώ.

Το πρακτορείο αναφέρει πως η πληρωμή του κουπονιού θα γίνει "μόλις ανοίξουν οι ιαπωνικές αγορές την Παρασκευή".

Σύμφωνα με στελέχη του ΟΣΕ όλα τα ζητήματα που αφορούν σε παλαιότερα δάνεια του οργανισμού τα διαχειρίζεται το γενικό λογιστήριο του κράτους.