Ποιοι διοικητικοί υπάλληλοι στα πανεπιστήμια πρέπει να απογραφούν

Ποιοι διοικητικοί υπάλληλοι στα πανεπιστήμια πρέπει να απογραφούν

Διευκρινίσεις για την απογραφή των διοικητικών υπαλλήλων ΑΕΙ δόθηκαν από το υπουργείο Παιδείας, μία μέρα πριν τη λήξη της σχετικής προθεσμίας.

Ως γνωστόν, το υπουργείο, μετά τη μη αποστολή των λεγομένων λιστών διαθεσιμότητας από ορισμένα Πανεπιστήμια, προχώρησε σε ρύθμιση που προβλέπει την υποχρεωτική απογραφή των διοικητικών υπαλλήλων των συγκεκριμένων ιδρυμάτων. Όσοι υπάλληλοι δεν πειθαρχήσουν θα τεθούν αυτομάτως σε αργία.

Από το υπουργείο Παιδείας διευκρινίζεται ότι:                                                                                                                                                        

1. Όλοι οι υπάλληλοι ανά Ίδρυμα που κατέχουν θέσεις σε κατηγορίες και κλάδους ή και ειδικότητες, ορισμένες εκ των οποίων καταργούνται, έχουν την υποχρέωση έως την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013 και ώρα 12 τα μεσάνυχτα:

i. να απογραφούν στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα που παρέχει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στον ιστότοπο http://odysseas.it.minedu.gov.gr.,

ii. και να προσκομίσουν, είτε ταχυδρομικώς είτε αυτοπροσώπως ή με πληρεξούσιο, όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά των στοιχείων που δηλώνουν στο ανωτέρω αναφερόμενο ειδικό πληροφοριακό σύστημα και περιγράφονται αναλυτικότερα στις κείμενες διατάξεις και στο ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ, στο Τμήμα Γ’- Διοικητικού Προσωπικού της Διεύθυνσης Προσωπικού Ανώτατης Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΠΡΟΣΟΧΗ: Την υποχρέωση απογραφής έχουν και οι υπάλληλοι που εμπίπτουν στις κατηγορίες των εξαιρέσεων της περίπτωσης Δ της παραγράφου 2 του άρθρου 90 του Ν.4172/2013 (ΦΕΚ 167/τ.Α’/23-07-2013) και του άρθρου 53 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193/ τ.Α’ /17-09-2013). Ειδικώς, οι υπάλληλοι αυτοί οφείλουν, επιπροσθέτως των ανωτέρω δικαιολογητικών της ΙΙ. περίπτωσης της παρούσας, να καταθέσουν και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πιστοποιούν την εξαίρεσή τους από τη διαθεσιμότητα.

Για την απογραφή στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα εφόσον ο απογραφόμενος υπάλληλος δεν είναι σίγουρος για την εγκυρότητα των πληροφοριών που δηλώνει, ΔΥΝΑΤΑΙ στην υπεύθυνη δήλωση που θα καταθέσει να σημειώσει « …με κάθε επιφύλαξη για τα στοιχεία των πεδίων Έκθεση Αξιολόγησης ή Πειθαρχικές Ποινές ή Διοικητική Εμπειρία». Επίσης εάν δεν δύνανται να προσκομίσουν κάποιο από τα απαραίτητα δικαιολογητικά να το σημειώσουν στην Υπεύθυνη Δήλωση που προσκομίζουν περί γνησιότητας. 

Σε περίπτωση που κάποιος υπάλληλος εισέρχεται  στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα για να απογραφεί και αφού  συμπληρώσει το προσωπικό του ΑΦΜ και ΑΜΚΑ, το σύστημα δεν του επιτρέπει να συνεχίσει, αυτό ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι δεν είναι ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ. Το υπουργείο συμβουλεύει, σε κάθε περίπτωση, να γίνει προσπάθεια τουλάχιστον δύο φορές ελέγχοντας, ότι γίνεται σωστά η καταχώριση του προσωπικού ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ.

Για την παροχή πληροφοριών και την υποβοήθησής του, οι διοικητικοί υπάλληλοι μπορούν να συμβουλεύονται το ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ του ειδικού πληροφοριακού συστήματος, καθώς και να απευθύνονται απευθύνεστε στα τηλέφωνα: 210 3442304, 210 3442919, 210 3442918, 210 3442038 της οικείας υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο