Ο έλεγχος για τη στάθμευση στην Αθήνα άρχισε από τους περιπτεράδες

Ο έλεγχος για τη στάθμευση στην Αθήνα άρχισε από τους περιπτεράδες

Ρεπορτάζ : Ντίνα Καραμάνου

Η πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στο δήμο της Αθήνας ανέδειξε προβλήματα που φαίνονται δύσκολο να ξεπεραστούν.

Το μεγαλύτερο από αυτά είναι η απροθυμία των ιδιοκτητών περιπτέρων να προμηθευτούν τις αντίστοιχες κάρτες από τη δημοτική επιχείρηση προκειμένου να τις διαθέτουν στους οδηγούς.

Τα χρήματα για την αγορά τους πρέπει να δοθούν «μπροστά» και με δεδομένη την έλλειψη ρευστού οι περιπτεράδες της Αθήνας δεν έχουν ακόμη πειστεί να αγοράσουν.

Την ίδια ώρα, η νεοσύστατη «Διεύθυνση Ελέγχου Κοινόχρηστων Χώρων» του δήμου Αθηναίων, η οποία έχει 52 υπαλλήλους, παραμένει χωρίς πολιτική «ομπρέλα» αφού κανένας εκ των αντιδημάρχων δεν έχει οριστεί ως εποπτεύων.

Έτσι την ευθύνη έχουν ο τμηματάρχης και ο διευθυντής της υπηρεσίας, και την πολιτική ευθύνη «απευθείας ο δήμαρχος», όπως μας είπαν από την πλατεία Κοτζιά.

Πάντως η χθεσινή πρώτη μέρα αναλώθηκε στην... αναζήτηση καρτών στα περίπτερα, χωρίς ενθαρρυντικά αποτελέσματα.

«Οι υπάλληλοι έκαναν κυρίως συστάσεις στους οδηγούς και μιλούσαν με τους ιδιοκτήτες περιπτέρων για να διαπιστώσουν αν υπάρχουν κάρτες στην περιοχή. Οι περισσότεροι δεν έχουν προμηθευτεί. Ελάχιστες παραβάσεις βεβαιώθηκαν, κυρίως για αυτό το λόγο», λέει στο newpost ο τμηματάρχης της νεοσυσταθείσας διεύθυνησης Δημήτρης Δούνης.

Την ίδια ώρα, οι δημοτικοί αστυνομικοί αντιδρούν σφοδρά.

«Εμείς είμαστε επιφυλακτικοί ως προς τα αποτελέσματα. Πώς είναι δυνατό  52 υπάλληλοι να εκτελούν καθήκοντα 170 υπαλλήλων. Για ποιο λόγο καταργήθηκε η δημοτική αστυνομία;  Αποδεικνύεται ότι μας απέλυσαν “οριζόντια” χωρίς κανέναν έλεγχο και καμία προηγούμενη μελέτη μόνο και μόνο για να τους “βγουν” τα νούμερα που ήθελε η τρόικα», λέει στο newpost ο πρόεδρος του Σωματείου Δημοτικών Αστυνομικών Αθήνας.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο