Το έργο "e-Κλήση", μέσα από την υλοποίηση μιας εθνικής πιλοτικής εφαρμογής του eCall, αποβλέπει στην προετοιμασία της Ελλάδας για την εφαρμογή του εν λόγω συστήματος, η οποία θα είναι υποχρεωτική για όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως το 2014.

Στόχος του συστήματος eCall είναι να γίνεται με αυτόματο τρόπο η ειδοποίηση για ένα τροχαίο ατύχημα, οπουδήποτε στην Ευρώπη, με τα ίδια τεχνικά πρότυπα και την ίδια ποιότητα υπηρεσίας μέσα από τη χρήση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και τον ενιαίο Ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης 112. Η χρήση του μέσα στα αυτοκίνητα έχει ως σκοπό να σώσει ζωές και να μειώσει την κοινωνική επιβάρυνση των τροχαίων ατυχημάτων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της έγκαιρης ενημέρωσης για έκτακτα δυσάρεστα συμβάντα κατά τη διάρκεια της οδήγησης, επιταχύνοντας με τον τρόπο αυτό την απόκριση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης και μειώνοντας τις συνέπειες μη έγκαιρης αντιμετώπισης συμβάντων, όπως θανατηφόρα τροχαία, σοβαροί τραυματισμοί και ρύθμιση κυκλοφορίας.

Το αναπτυξιακό έργο "e-Κλήση", το οποίο αφορά στην εφαρμογή του Ευρωπαϊκού αυτόματου συστήματος κλήσης έκτακτης ανάγκης στα αυτοκίνητα (eCall) υλοποιείται στα πλαίσια του ΕΣΠΑ 2007-2013 και του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητας και Επιχειρηματικότητας (ΕΠΑΝ ΙΙ). Το συγκεκριμένο έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 417.837 ευρώ και συγχρηματοδοτείται από τη Δράση Εθνικής Εμβέλειας "Συνεργασία".