ΣΕΛΠΕ: «Την Κυριακή διαψεύστηκαν οι Κασσάνδρες»

ΣΕΛΠΕ: «Την Κυριακή διαψεύστηκαν οι Κασσάνδρες»

Το καταναλωτικό κοινό ανταποκρίθηκε πολύ θετικά στο άνοιγμα των εμπορικών καταστημάτων την πρώτη Κυριακή προαιρετικής λειτουργίας τους στις 3 Νοεμβρίου, σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΛΠΕ.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η αγορά διέψευσε τις Κασσάνδρες, καθώς η πρώτη αποτίμηση μιλάει για μεσοσταθμική αύξηση του τζίρου των καταστημάτων από 30% έως 100% συγκρινόμενη με στοιχεία της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Σύμφωνα με το ΣΕΛΠΕ, το ουσιαστικότερο όλων είναι ότι το κλίμα αισιοδοξίας που κυριάρχησε στην αγορά γέννησε προσδοκίες.

Η ανακοίνωση του ΣΕΛΠΕ:

«Τα αποτελέσματα από την πρώτη Κυριακή προαιρετικής λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στις 3 Νοεμβρίου έδωσαν την καλύτερη απάντηση σε όλες εκείνες τις «Κασσάνδρες» που προβάλλουν ισχυρές αντιστάσεις στο καινούργιο και προοιωνίζονται καταστροφή της αγοράς και του εμπορικού κόσμου κρυμμένοι στην ουσία πίσω από τα ιδιαίτερα κοντόφθαλμα συντεχνιακά συμφέροντα και τις προσωπικές τους ιδιοτέλειες.

Η αγορά όμως τους διέψευσε περίτρανα καθώς η πρώτη αποτίμηση μιλάει για μεσοσταθμική αύξηση του τζίρου των καταστημάτων από 30% έως 100% συγκρινόμενη με στοιχεία της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

Οι επιχειρηματίες αναθάρρησαν από την εμπορική κίνηση ξέφυγαν από την κατήφεια των ημερών και με απόλυτη συνέπεια ανταποκρίθηκαν στις πρόσθετες εργοδοτικές τους υποχρεώσεις απέναντι στους εργαζόμενους.

Το κράτος θα εισπράξει τους αναλογούντες φόρους έτσι ώστε να λειτουργήσει το δίκτυ κοινωνικής προστασίας στους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας.

Τα επεισόδια παρακώλυσης του νέου πλαισίου λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές υπήρξαν μεμονωμένα και από συγκεκριμένους κύκλους αντίδρασης που μάχονται την εξέλιξη και τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής αγοράς, επιχειρούν δε να υπονομεύσουν την πρωτοβουλία αυτή της αγοράς και της πολιτείας.

Το καταναλωτικό κοινό ανταποκρίθηκε πολύ θετικά και με τη βοήθεια των εξαιρετικών καιρικών συνθηκών ενισχύθηκε η επισκεψιμότητα, ο οικογενειακός περίπατος συνδυάστηκε με ψυχαγωγία, τονώθηκε η αγοραστική διάθεση και εξελίχθηκε σε καταναλωτική πανδαισία.

Το ουσιαστικότερο όλων είναι ότι το κλίμα αισιοδοξίας που κυριάρχησε στην αγορά γέννησε προσδοκίες και μας συμπαρέσυρε σε θετικές σκέψεις.

Αυτό το κλίμα έχουν ανάγκη όλοι οι εμπλεκόμενοι στην πραγματική οικονομία καταναλωτές, επιχειρήσεις και ελληνική πολιτεία».

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο