Ηλεκτρονικά η διακίνηση εγγράφων σε όλο το Δημόσιο έως το 2014

Ηλεκτρονικά η διακίνηση εγγράφων σε όλο το Δημόσιο έως το 2014

Οριζόντια έργα και δράσεις που έχουν στόχο τη βελτιστοποίηση και διεύρυνση των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, προωθεί το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.

Επίσης, προωθεί την ηλεκτρονική διακίνηση πληροφοριών και εγγράφων μεταξύ των δημόσιων υπηρεσιών και την αύξηση της αποδοτικότητας της δημόσιας διοίκησης με δραστική μείωση των λειτουργικών δαπανών της, καθώς και το χρόνο και την ταλαιπωρία των πολιτών.

Το υπουργείο, στο πλαίσιο αυτό, έχει προχωρήσει στο σχεδιασμό και την υλοποίηση συγκεκριμένων ενεργειών, συμπεριλαμβανομένων και των απαραίτητων θεσμικών παρεμβάσεων για την ευρεία εφαρμογή ψηφιακών υπογραφών στην έκδοση και ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων.

Ειδικότερα, από την έναρξη της δράσης έως τώρα το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης έχει εκδώσει και διαθέσει ψηφιακά πιστοποιητικά και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 6.000 στελέχη του Δημοσίου, παρέχοντας καθημερινά επιχειρησιακή και τεχνική υποστήριξη σε δημόσιους φορείς.

Παράλληλα, έχει εκδώσει και διαθέσει ψηφιακά πιστοποιητικά σε περισσότερους από 3.000 πολίτες, ενώ, όπως επισημαίνεται, η δράση ψηφιακών υπογραφών και ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2014, για το σύνολο των φορέων του Δημοσίου.

Τα οφέλη από τη χρήση και την εφαρμογή των ψηφιακών υπογραφών στο Δη​μόσιο είναι πολλαπλά, με κυριότερα την επίτευξη οικονομιών κλίμακας, τη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης του πολίτη και τη δραστική μείωση του χρόνου ολοκλήρωσης μίας συναλλαγής, αλλά και την ενίσχυση της διαφάνειας και της ασφάλειας.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο