Τι να τις κάνεις τις εκπτώσεις χωρίς ευρώ; - Ο χάρτης με την εμπορική κίνηση

Τι να τις κάνεις τις εκπτώσεις χωρίς ευρώ; - Ο χάρτης με την εμπορική κίνηση

Ρεπορτάζ : Σταυριανή Καραμανίδη

Στα ίδια ή και μειωμένα επίπεδα κινήθηκε η εμπορική κίνηση, κατά τη διάρκεια του πρωτοεφαρμοζόμενου δεκαημέρου προσφορών, ενώ ακόμη και στις περιοχές που παρατηρήθηκε τόνωση του αγοραστικού ενδιαφέροντος, υπάρχει διάχυτος φόβος ότι για τον υπόλοιπο του μήνα, οι έμποροι θα σκοτώνουν μύγες.

Η  έρευνα  που πραγματοποίησε η ΕΣΕΕ με το ΙΝΕΜΥ, αποτύπωσε μεγάλες διακυμάνσεις μεταξύ της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της υπόλοιπης Ελλάδας, καθώς  και μεταξύ του κέντρου της πρωτεύουσας, των αλυσίδων και των συνοικιακών αγορών.

Αρχικά, διαπιστώθηκε ότι πριν το δεκαήμερο των προσφορών, προηγήθηκε ένας «άνομβρος Οκτώβρης», σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας και της εγκράτειας που επέδειξαν οι καταναλωτές, εν αναμονή των εκπτώσεων. Από την άλλη, οι εκτιμήσεις για τη μελλοντική εμπορική κίνηση, τώρα που συμπληρώθηκε το δεκαήμερο, χαρακτηρίζονται από «διάχυτο φόβο μήπως ο υπόλοιπος Νοέμβριος απορροφήθηκε από την Κυριακή 3 Νοεμβρίου και το δεκαήμερο των εκπτώσεων», όπως αναφέρεται στην έρευνα.

Στην Αττική καταγράφονται τρεις ταχύτητες στην εμπορική κίνηση:

Α) Η  Ερμού  και οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων κατέγραψαν αυξημένη κίνηση τόσο την Κυριακή 3 Νοεμβρίου όσο και σε όλη την εκπτωτική εβδομάδα

Β) Ο Πειραιάς παρουσίασε κίνηση σε κεντρικά καταστήματα και αλυσίδες την Κυριακή και ελαφρά καλύτερη εικόνα το Δεκαήμερο σε σχέση με άλλες αντίστοιχες περιόδους.

Γ) Οι περιοχές Κηφισιά, Γλυφάδα όπου η κίνηση την Κυριακή ήταν μεγάλη, όλη η εκπτωτική εβδομάδα ήταν πεσμένη.

Δ) Οι περιφερικές αγορές παρουσίασαν υποτονική κίνηση την Κυριακή και λίγο καλύτερη την εκπτωτική εβδομάδα, χωρίς όμως σημαντικές διαφοροποιήσεις.

Θεσσαλονίκη

Κατέγραψε συνολικά ικανοποιητική κίνηση και την Κυριακή 3 Νοεμβρίου και το δεκαήμερο των εκπτώσεων.

Υπόλοιπη Ελλάδα

Το γενικότερο κλίμα σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα  ήταν αρνητικό σε σχέση με το μέτρο των εκπτώσεων. Τα καταστήματα κινήθηκαν γενικά σε χαμηλά ποσοστά εκπτώσεων, οι οποίες έγιναν σε επιλεγμένα είδη (προώθηση του στοκ). Στα καινούρια είδη οι εκπτώσεις ήταν μικρές, της τάξης του 10%, ποσοστό που θα πετύχαινε έτσι και αλλιώς ο πελάτης και εκτός εκπτωτικής περιόδου. 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο