current views are: 1

23 Νοεμβρίου 2013
Δημοσίευση02:31

Μειώθηκε η παραγωγή μαστίχας στη Χίο μετά την πυρκαγιά του 2012

Μπορεί η παραγωγή μαστίχας στη Χίο, μετά την καταστροφική πυρκαγιά, το καλοκαίρι του 2012 να παρουσιάζει μείωση κατά 25% όμως ελπίδες γεννά το γεγονός ότι πολλά δέντρα που θεωρούνταν νεκρά, άρχισαν ξανά να ανθίζουν και έχει ήδη φυτευτεί μεγάλος αριθμός μαστιχόδεντρων.

Δημοσίευση 02:31’
αρθρο-newpost

Μπορεί η παραγωγή μαστίχας στη Χίο, μετά την καταστροφική πυρκαγιά, το καλοκαίρι του 2012 να παρουσιάζει μείωση κατά 25% όμως ελπίδες γεννά το γεγονός ότι πολλά δέντρα που θεωρούνταν νεκρά, άρχισαν ξανά να ανθίζουν και έχει ήδη φυτευτεί μεγάλος αριθμός μαστιχόδεντρων.

Μπορεί η παραγωγή μαστίχας στη Χίο, μετά την καταστροφική πυρκαγιά, το καλοκαίρι του 2012 να παρουσιάζει μείωση κατά 25% όμως ελπίδες γεννά το γεγονός ότι πολλά δέντρα που θεωρούνταν νεκρά, άρχισαν ξανά να ανθίζουν και έχει ήδη φυτευτεί μεγάλος αριθμός μαστιχόδεντρων.

Η διαπίστωση ανακοινώθηκε σε συνέντευξη τύπου της περιφέρειας βορείου Αιγαίου, στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην 29η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Philoxenia» όπου παρουσιάζονται οι τουριστικοί πόροι των 9 νησιών και οι δυνατότητές τους ως προορισμοί διακοπών.

Κοινή παραδοχή ωστόσο όλων των τοπικών φορέων είναι ότι «αγκάθι» για την τουριστική ανάπτυξη αποτελεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα, κυρίως στην ενδοεπικοινωνία των κατοίκων 9 νησιών.

«Μας οδηγούν να πηγαίνουμε μέσω… Σμύρνης στους προορισμούς μας, ειδικά για τους Χιώτες» ανέφερε χαρακτηριστικά η περιφερειακή σύμβουλος τουρισμού, Αποστολία Λύκου απευθύνοντας έκκληση στους αρμόδιους να καταλάβουν ότι «Ελλάδα, δεν είναι μόνο η ηπειρωτική».

Όσον αφορά τον στρατηγικό σχεδιασμό τουριστικής προβολής, η κ.Λύκου τόνισε ότι ο νέος τουρίστας αναζητά την αυθεντικότητα της εμπειρίας και πλέον, οργανώνει μόνος του τις διακοπές.

«Ειδικά οι δυτικοευρωπαίοι οι οποίοι επιλέγουν μεγαλύτερο διάστημα διαμονής, ενδιαφέρονται περισσότερο και για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού» είπε η κ.Λύκου.

«Σύνθημά μας», συνέχισε, «είναι πως ο αποδοτικότερος διαφημιστής της περιοχής μας, είναι ο ικανοποιημένος τουρίστας που θα μεταδώσει την εμπειρία του και θα πολλαπλασιάσει την προσέλευση».


σχετικα αρθρα