Την ετήσια παροχή 2,5 εκατομμυρίων ευρώ προς το ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό για τη μετάδοση των κληρώσεων των ΛΟΤΤΟ, ΠΡΟΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ μελετά η ΟΠΑΠ Α.Ε. έπειτα από σχετική εισήγηση γνωστής πολυεθνικής εταιρείας που διαχειρίζεται την προβολή του οργανισμού.

Μέχρι τώρα η κρατική ΟΠΑΠ Α.Ε. συνεργαζόταν με την ΕΡΤ και το ετήσιο κόστος δεν ξεπερνούσε τα 700.000 ευρώ. Φαίνεται, όμως, πως τα αναγκαία αυτά χρήματα για το δημόσιο μέσο ενημέρωσης σχεδιάζεται να κοπούν και αντ’αυτού να ενισχυθεί με σχεδόν τετραπλάσιο ποσόν ιδιωτικό μέσο. Όταν το Δημόσιο ζητεί μόνο από τους πολίτες να ενισχύσουν τα τραγικά του έσοδα και όχι από τον ίδιο του τον εαυτό…

Μόνιμο «νικητή» χωρίs καν να έχει γίνει διαγωνισμός ενός... ετήσιου τζακ ποτ ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ μελετά να χρίσει έναν ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό η ΟΠΑΠ Α.Ε.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η διοίκηση έχει ήδη βγάλει το στυλό από το τσεπάκι για να υπογράψει απόφαση έπειτα από γραπτή πρόταση διαφημιστικής εταιρείας για την μετάδωση των κληρώσεων

TAGS