Μετά τις επιμετρήσεις που έγιναν  από το υπουργείο υποδομών, το συμπέρασμα που έβγαλε η πολιτική ηγεσία μετά τις εισηγήσεις των ειδικών για την κατασκευή των έργων της Εγνατίας , της Πάτρας και του Μαλιακού κόλπου είναι  ότι πληρώσαμε τα έργα αυτά στους 6 εργολάβους παραπάνω από ότι θα έπρεπε.

Τώρα το υπουργείο τρέχει και δεν φτάνει για να εισπράξει πίσω τη διαφορά.  15 εκατομμύρια ευρώ από το έργο του Μαλιακού και 50 από την Εγνατία οδό. Στην αρχή οι εργολάβοι έπαθαν σοκ μόλις κατάλαβαν ότι το υπουργείο υποδομών αντελήφθη ότι πληρώσαμε παραπάνω, και τώρα άρχισαν να προσαρμόζονται σιγά, σιγά στην ιδέα.
Δεν είναι όμως μόνο οι κατασκευαστές.  Είναι και το υπουργείο οικονομικών με το οποίο τα έχει βάλει η ηγεσία του υπουργείου υποδομών. Το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων είναι μειωμένο αρκετά εκατομμύρια για την κατασκευή παρόμοιων έργων σε όλη την Ελλάδα και  παρ’ ότι έχουν φτάσει το 1 δις ευρώ μαζί με τις περιφέρειες  η ωρίμανση των έργων δεν προχωράει με γρήγορους ρυθμούς γιατί , το υπουργείο οικονομικών χρωστάει περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ στο υπουργείο υποδομών από το ΠΔΕ που ο κ. Παπακωνσταντίνου το έχει περικόψει λόγω οικονομικής κρίσης. Επομένως τα έργα δεν «τρέχουν» όσο θα ήθελε το υπουργείο υποδομών γιατί δεν υπάρχουν  τα απαραίτητα χρήματα.