Γυμναστική για το πρόσωπο

Γυμναστική για το πρόσωπο

Το πρόσωπο, όπως άλλωστε και ολόκληρο το σώμα, αποτελείται από μυς που φτάνουν τους πενήντα. Όπως λοιπόν και οι υπόλοιποι, έτσι και οι μύες του προσώπου μπορούν να γυμναστούν και να σφίξουν.

Επίσης, η γυμναστική προσώπου έχει το πλεονέκτημα να διατηρεί την ίδια τη δομή των μυών. Γιατί, ως γνωστό, από την ηλικία των 30 και μετά προοδευτικά οι μύες όχι μόνο ατροφούν, αφού χάνουν πρωτεΐνες, αλλά επιπλέον λεπταίνουν και χαλαρώνουν, αφού μειώνεται η ελαστικότητά τους. Γυμνάζοντας λοιπόν τους μυς του προσώπου, τα αποτελέσματα είναι σπουδαία: απαλό δέρμα αλλά και ανανέωση του μυϊκού όγκου.

Το ανάγλυφο του προσώπου 

• Σφίξτε τα δόντια με αυξανόμενη ένταση για 10 δευτερόλεπτα.

• Πιέστε με το δείκτη σας –τοποθετημένο οριζόντια– τα κάτω δόντια. Σε αντίσταση σε αυτή την πίεση, σπρώξτε τα δόντια προς τα πάνω επί 10 περίπου δευτερόλεπτα.

• Έχοντας το πρόσωπό σας πεσμένο προς τα μπρος, κάνετε με το κεφάλι την κίνηση σαν να λέτε «όχι».

Ρυτίδες χειλιών και χαλαρωμένα μάγουλα

• Κλείνοντας τα χείλη σας, σπρώξτε τα προς τα εμπρός σαν να θέλετε να φιλήσετε κάποιον.

• Χαλαρώστε και επαναλάβετε την παραπάνω κίνηση, πιέζοντας αυτήν τη φορά τα χείλη με δύο δάχτυλα.

• Φουσκώστε τα χείλη κλείνοντας αέρα μέσα στο στόμα.

Οι «χήνες» των ματιών

• Σουφρώστε τα μάτια.

• Προσπαθήστε να «σβήσετε» τις μικρές ρυτίδες στην εξωτερική γωνία των ματιών βάζοντας πάνω τους τρία δάχτυλα οριζόντια και πιέζοντάς τα με δύναμη έτσι ώστε να ισιώνουν οι ρυτίδες.

Το διπλοσάγονο

• Σπρώξτε τη γλώσσα προς τα πίσω και όσο πιο χαμηλά γίνεται πιέζετε τον ουρανίσκο (η άσκηση γίνεται και με ανοιχτό το στόμα). Σε αυτή τη θέση καταπιείτε 4 φορές.

• Μετά σκύψτε το κεφάλι σας προς τα μπρος και κρατώντας το στόμα σας μισάνοιχτο, τινάξτε το αργά δεξιά αριστερά με τις σιαγόνες χαλαρές.

Οι ρυτίδες του μετώπου

• Γουρλώστε τα μάτια ανασηκώνοντας τα φρύδια όσο περισσότερο μπορείτε και κρατώντας το βλέμμα σταθερά μπροστά.

• Βάλτε δύο δάχτυλα ανοιχτά στο εσωτερικό άκρο κάθε φρυδιού. Ανασηκώστε τα φρύδια φέρνοντας αντίσταση στην πίεση των δαχτύλων.

• Με τρία δάχτυλα του κάθε χεριού πιέστε ελαφρά πάνω από τα φρύδια, κουνώντας αργά το κεφάλι.
 

Πηγή: belife.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο