H οικονομική κρίση κόβει από τους Έλληνες και το αγαπημένο τους φαγητό, το σουβλάκι.

Αυτο αναδεικνύεται σε κλαδική μελέτη της Icap Group ενώ παράλληλα ανοδική τάση παρουσίασε η συνολική αξία της εγχώριας αγοράς των αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης την περίοδο 1992-2008, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 15,2%.

Το 2010 η συνολική αξία της αγοράς εστίασης κινείται επίσης καθοδικά, με ρυθμό ανάλογο της περιόδου 2009/2008. Στα μεγέθη αυτά δεν περιλαμβάνονται τα "ανεξάρτητα" καταστήματα που δεν ανήκουν σε οργανωμένες αλυσίδες.

Η εξεταζόμενη αγορά διαχωρίζεται στις εξής τέσσερις κύριες κατηγορίες ανάλογα με το βασικό προσφερόμενο μενού: Burger, Pizza, Snack / Sandwich και Σουβλάκι.

Το 2009 τη μεγαλύτερη συμμετοχή στη συνολική αγορά εστίασης μέσω οργανωμένων αλυσίδων γρήγορης εξυπηρέτησης είχαν οι αλυσίδες με βάση το Burger με ποσοστό 37,1%. Ακολούθησε η κατηγορία snack-sandwich με ποσοστό 32,1%. Μερίδιο 22,1% κατέλαβε η κατηγορία pizza, ενώ η κατηγορία σουβλάκι-ethnic απέσπασε μερίδιο 5,4%.