Σε συμφωνία κατέληξαν μετά από τρεις μήνες διαπραγματεύσεων οι  διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, αναφορικά με την συλλογική σύμβαση εργασίας. Μειώνονται δραματικά μισθοί και επιδόματα των εργαζομένων.

Η συλλογική σύμβαση των  σιδηροδρομικών υπαλλήλων είναι η πρώτη που υπογράφεται σε ΔΕΚΟ, στην εποχή του μνημονίου.

Με τη νέα σύμβαση, οι δευτερεύουσες απολαβές των μηχανοδηγών, αλλά και του προσωπικού κίνησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ “ψαλιδίζονται”, αφού αρκετά επιδόματα είτε καταργούνται, είτε τροποποιούνται.

Στόχος του ΟΣΕ , είναι να μειωθεί το κόστος μισθοδοσίας  στα 122,5 εκ. ευρώ το 2011 από τα 234,7εκ. ευρώ το 2010, όπως άλλωστε  προβλέπεται από το νόμο για την εξυγίανση του Οργανισμού.

Αναφορικά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το ζητούμενο είναι η συνολική μισθοδοσία να φτάσει τα  48,5 εκ. ευρώ  το 2011, σε σχέση με τα 93 εκ. ευρώ που ήταν το περασμένο έτος (2010).

Τέλος, όσον αφορά το ποιοι εργαζόμενοι δικαιούνται το ανθυγιεινό και το επικίνδυνο επίδομα, αυτό θα αποφασιστεί από επιτροπή που θα συσταθεί ειδικά για αυτό το λόγο.