Αν ανήκετε στη κατηγορία των γυναικών που βρίσκονται σε μόνιμη δίαιατα αλλά δεν χάνουν κιλά, ήρθε η ώρα να αποφύγετε με κάθε τρόπο τις παγίδες, αναγνωρίζοντας τα 4 κορυφαία λάθη που σαμποτάρουν την δίαιτά σας...

Η πιο σημαντική έλλειψη!
Οι περισσότερες γυναίκες πέφτουν στην ίδια παγίδα. Αποκλείουν από την διατροφή τους μια ολόκληρη ομάδα τροφίμων (όπως οι υδατάνθρακες για παράδειγμα) με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να την ακολουθήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα και βέβαια να οδηγούνται σε… ολίσθηση! Ο πιο εύκολος τρόπος για να διαπιστώσετε αν το διατροφικό σας πρόγραμμα είναι κατάλληλο να σας δώσει το αποτέλεσμα που επιθυμείτε για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι να αναρωτηθείτε: «Μπορώ να τρώω έτσι για πάντα;»
Μια επιτυχημένη διατροφή θα πρέπει να επιτρέπει (με μέτρο) επιλογές από όλες τις ομάδες τροφίμων έτσι ώστε να μπορείτε να την ακολουθήσετε μακροπρόθεσμα.

Χαμηλή πρό(σ)ληψη
Αν τρώτε πολύ λίγες θερμίδες και είστε συνεχώς πεινασμένη, τότε σύντομα θα έχετε μια…έκρηξη που αναπόφευκτα θα οδηγήσει στην ακύρωση της προσπάθειάς σας. Θα πρέπει να θυμάστε πως επιτυχείς δίαιτες είναι εκείνες που συμπεριλαμβάνουν τέτοιο αριθμό θερμίδων που σε καμία περίπτωση. Εκείνο για το οποίο «φροντίζουν» είναι να διατηρούν χαμηλότερη πρόσληψη θερμίδων από ότι συνήθως ώστε να καταστεί δυνατή η απώλεια βάρους

Η σημασία της «συνολικής» απόφασης
Εάν έχετε ξεκινήσει ένα «καθεστώς» απώλειας βάρους, αλλά δεν έχετε σχεδιάζει να ενσωματώσει και την άσκηση μέσα στο πρόγραμμά σας, τότε κατά πάσα πιθανότητα θα βιώσετε άλλη μια απογοήτευση. Η προσθήκη της άσκησης εκτός από τα γνωστά οφέλη έχει την δυνατότητα να σας δώσει και ακόμη ένα κίνητρο προκειμένου να διατηρήσετε την διατροφή σας.
Παράλληλα, η τακτική άσκηση αυξάνει το ρυθμό με τον οποίο σώμα σας καίει θερμίδες, γεγονός που σας βοηθά να δείτε αποτελέσματα πολύ πιο γρήγορα και κατά συνέπεια να πάρετε «δυνάμεις» και να μείνετε πιστές στο πρόγραμμά σας.

Φίλοι ή «εχθροί»;
Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο New England Journal of Medicine διαπιστώθηκε  πως εκείνοι οι οποίοι περιβάλλονται από υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα στην οικογένεια και το φιλικό τους περιβάλλον, είναι πιθανότερο να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι και οι ίδιοι.

Η μελέτη ανέφερε ότι μια πιθανή εξήγηση για το συμπέρασμα αυτό είναι η  αίσθηση που τελικά μας δημιουργείται για το τι είναι  «κανονικό» βάρος αλλά και διατροφική «συμπεριφορά» και που σαφώς μπορεί να επηρεαστεί από τους ανθρώπους γύρω μας. Για παράδειγμα, αν όλοι κοντά σας είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι, η γνώμη σας  για το τι είναι υπέρβαρο ή παχύσαρκο επηρεάζεται, μην έχοντας έτσι κίνητρο για να χάσετε βάρος.