Πώς να καταπολεμήσετε την υπνηλία στην εγκυμοσύνη

Πώς να καταπολεμήσετε την υπνηλία στην εγκυμοσύνη

Η εύκολη κόπωση και η υπνηλία είναι συμπτώματα που μπορεί να συνοδεύουν μια απολύτως φυσιολογική εγκυμοσύνη. Το σώμα σας στη διάρκεια της εγκυμοσύνης υφίσταται μια μεγάλη σειρά αλλαγών: οι ορμόνες σας αυξάνονται, ο όγκος του αίματός σας μεγαλώνει, η καρδιά σας χτυπά πιο γρήγορα, το ζάχαρό σας πέφτει και ο μεταβολισμός σας καταναλώνει συνεχώς ενέργεια, ακόμα και όταν αναπαύεστε. Και αν αυτό δεν είναι αρκετό για να σας εξουθενώσει, προσθέστε και όλες εκείνες τις φυσικές και συναισθηματικές απαιτήσεις που έχει μια εγκυμοσύνη από σας. 

Το καλό νέο είναι ότι αυτό σταματάει συνήθως μετά τον 4ο μήνα (στο 2ο τρίμηνο), οπότε και η πολύ απαιτητική δοκιμασία της κατασκευής του πλακούντα έχει ολοκληρωθεί, και το σώμα σας έχει προσαρμοστεί στις ορμονικές και συναισθηματικές αλλαγές που φέρνει μια εγκυμοσύνη.

Τι πρέπει να κάνετε; 

1. Αρχικά να συνειδητοποιήσετε ότι αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό και παροδικό. Πρέπει να χαρίζετε στο σώμα σας την ανάπαυση που του χρειάζεται.
2. Να διατρέφεστε σωστά, δίνοντας στον οργανισμό σας συχνά και μικρά γεύματα. Αποφεύγετε τον καφέ και τη ζάχαρη και προτιμήστε τις πρωτεΐνες και τροφές πλούσιες σε σίδηρο.
3. Όσο και αν φαίνεται παράδοξο, δώστε στο σώμα σας λίγη άσκηση με την μορφή ενός περιπάτου, κολύμβησης ή γιόγκα. Αυτό θα δώσει ώθηση στην ενέργειά σας.

 

Πηγή: faysbook.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο