Όλοι έχουμε ακουστά τη φράση «είμαστε ότι τρώμε». Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για τα μαλλιά. Τα μαλλιά αντανακλούν σε μεγάλο βαθμό τη γενική υγεία και ως γνωστό η γενική υγεία εξαρτάται και επηρεάζεται από τη διατροφή. Παρακάτω θα βρείτε τροφές που πρέπει να εντάξετε στο διατροφολόγιο σας για να έχετε υγιή μαλλιά.

• Ψάρια, όπως σολομό, σαρδέλες και πέστροφες, αφού είναι πλούσια σε πρωτείνες, ωμέγα 3, λιπαρά οξέα και βιταμίνη D, που βοηθούν σε μεγάλο βαθμό το τριχωτό της κεφαλής.

• Κοτόπουλο, που περιέχει και αυτό πρωτείνες καθώς και είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο, σίδηρο και βιταμίνη Β12. Όλα αυτά βοηθούν στην ανάπτυξη των μαλλιών καθώς και στη μείωση της τριχόπτωσης.

• Φακές. Είναι πλούσιες σε σίδηρο, που βοηθούν πολύ την υγεία των μαλλιών.

• Αβγά. Είναι αποτελεσματικά για την τριχόπτωση των μαλλιών.

• Καρότα και βερύκοκα.

• Μούρα. Είναι σημαντικοί φορείς παροχής βιταμίνης C, σημαντική για τα μαλλιά.

• Σπανάκι. Είναι μια καλή πηγή σιδήρου, βιταμίνης C και φυλλικού οξέος. Όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά βοηθούν το θύλακα της τρίχας και την υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Παρόμοια οφέλη έχει το λάχανο και το μπρόκολο.