current views are: 2

8 Μαΐου 2014
Δημοσίευση18:49

Προβολή της Μαγνησίας στην αυστριακή τουριστική αγορά

Στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων για την προώθηση στην Αυστρία του τουριστικού προϊόντος της Μαγνησίας, εντασσόταν η εκδήλωση προβολής των φυσικών και τουριστικών πλεονεκτημάτων, όπως και της γαστρονομίας της περιοχής, που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη, σε συνεργασία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας 20 επιχειρήσεων, με την περιφέρεια Θεσσαλίας, την Εταιρεία Ανάπτυξης Επιμελητηρίου Μαγνησίας, την Ένωση ξενοδόχων Μαγνησίας και τους δήμους Ανατολικού Πηλίου (Ζαγοράς και Μουρεσίου) και Νοτίου Πηλίου.

Δημοσίευση 18:49’
αρθρο-newpost

Στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων για την προώθηση στην Αυστρία του τουριστικού προϊόντος της Μαγνησίας, εντασσόταν η εκδήλωση προβολής των φυσικών και τουριστικών πλεονεκτημάτων, όπως και της γαστρονομίας της περιοχής, που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη, σε συνεργασία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας 20 επιχειρήσεων, με την περιφέρεια Θεσσαλίας, την Εταιρεία Ανάπτυξης Επιμελητηρίου Μαγνησίας, την Ένωση ξενοδόχων Μαγνησίας και τους δήμους Ανατολικού Πηλίου (Ζαγοράς και Μουρεσίου) και Νοτίου Πηλίου.

Στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων για την προώθηση στην Αυστρία του τουριστικού προϊόντος της Μαγνησίας, εντασσόταν η εκδήλωση προβολής των φυσικών και τουριστικών πλεονεκτημάτων, όπως και της γαστρονομίας της περιοχής, που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη, σε συνεργασία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας 20 επιχειρήσεων, με την περιφέρεια Θεσσαλίας, την Εταιρεία Ανάπτυξης Επιμελητηρίου Μαγνησίας, την Ένωση ξενοδόχων Μαγνησίας και τους δήμους Ανατολικού Πηλίου (Ζαγοράς και Μουρεσίου) και Νοτίου Πηλίου.

Η παρουσίαση έγινε σε περισσότερους από 80 επιλεγμένους πράκτορες και στελέχη ταξιδιωτικών γραφείων -που ήδη έχουν στο πρόγραμμά τους τη Μαγνησία ή προτίθενται να την εντάξουν- και σε εκπροσώπους αυστριακών μέσων ενημέρωσης, και περιλάμβανε διεξοδική ενημέρωση για τις δυνατότητες που προσφέρουν η Μαγνησία και η Θεσσαλία, με προβολή ταινίας και φωτογραφιών, αλλά και πλούσια γαστρονομική προσφορά από τοπικά προϊόντα που είχαν μεταφερθεί ειδικά από την περιοχή.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης -και μετά από συμπλήρωση ερωτηματολογίου σχετικά με τη Μαγνησία- έγινε κλήρωση ανάμεσα στους συμμετέχοντες για δωρεάν εβδομαδιαία παραμονή στο Πήλιο και απευθείας πτήση από Βιέννη για Βόλο, όπως επίσης και απονομή τιμητικών διακρίσεων για την προσφορά στην ανάδειξη της Μαγνησίας στην αυστριακή τουριστική αγορά.

Οι διακρίσεις επιδόθηκαν στον γιο ενός από τους πρωτοπόρους της προβολής της Ελλάδας στην Αυστρία, του Βασίλη Βαρβαρέσου (της εταιρείας ITAS), ο οποίος πρώτος ενέταξε, ήδη το 1993, το αεροδρόμιο του Βόλου στο πρόγραμμά του, στον Μάνφρεντ Γέγκερστετερ, διευθυντικό στέλεχος του μεγάλου ταξιδιωτικού οργανισμού Touropa τη δεκαετία του 1990, σε τουριστικούς οργανισμούς με πρόγραμμα για την περιοχή και σε αεροπορικές εταιρείες (Austrian MyHoliday και Flyniki) που έχουν απευθείας πτήσεις στο Βόλο και στη Σκιάθο.

Ιδιαίτερο χρώμα στην εκδήλωση έδωσε η παρουσία σε αυτή τής «Μις Αυστρία 2013», Ένα Κάντιτς, η οποία –μαζί με την ομάδα της- θα μεταβεί στα τέλη Μαΐου στο Ανατολικό Πήλιο για φωτογράφηση στα μέρη όπου έγιναν οι λήψεις της πασίγνωστης ταινίας «Μάμα μία». Η Ένα Κάντιτς δήλωσε ενθουσιασμένη από τη γαστρονομία του Πηλίου, ανυπομονώντας, όπως είπε, να γνωρίσει από κοντά τις ομορφιές της περιοχής.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο αντιπρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιμελητηρίου Μαγνησίας Κώστας Λεβέντης, ο πρόεδρος της Ένωσης ξενοδόχων Μαγνησίας Γιώργος Ζαφείρης, το μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελένη Καραΐσκου, αλλά και ομάδα από τη Μαγνησία που συνέβαλε στην επιτυχία της.

Πέραν αυτής της εκδήλωσης προβολής και στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων προώθησής της στην αυστριακή αγορά, η Μαγνησία ήταν το κεντρικό θέμα σε δίωρη ταξιδιωτική εκπομπή της δημόσιας Αυστριακής Ραδιοφωνίας, ενώ το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθούν δράσεις προώθησης, όπως διακόσμηση βιτρινών ταξιδιωτικών γραφείων, παρουσίαση ταινιών σε οθόνες ταξιδιωτικών γραφείων και διαφημιστική διακόσμηση σε δυο λεωφορεία κεντρικής γραμμής της Βιέννης.

Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ- ΜΠΕ στη Βιέννη, ο αντιπρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιμελητηρίου Μαγνησίας, Κώστας Λεβέντης, τόνισε πως η Ελλάδα κάνει αυτήν τη στιγμή μια μεγάλη προσπάθεια στον τουρισμό, που θα πρέπει να καταλήξει σε νικηφόρα πορεία, κάτι που ήδη το απέδειξε την περασμένη χρονιά. Ανέφερε δε πως ο ίδιος είναι αισιόδοξος ότι η φετινή χρονιά θα είναι ακόμη καλύτερη, με την περιοχή της Μαγνησίας και ειδικά τα νησιά, να έχουν ήδη αυξημένες πληρότητες από την αυστριακή αγορά.

Υπάρχει, όπως είπε, μια ιδιωτική πρωτοβουλία που παλεύει για την προώθηση της περιοχής, και πάνω από 20 επιχειρήσεις τη στηρίζουν οικονομικά, ενώ σημαντική στήριξη παρέχουν επίσης η περιφέρεια Θεσσαλίας, η περιφερειακή ενότητα Μαγνησίας και το τοπικό Επιμελητήριο.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Μαγνησία είναι ο καθρέπτης της Ελλάδας, τη στιγμή που έχει τα βουνά, τους κόλπους, το Αιγαίο, τα τρία νησιά και το Πήλιο, με μια καλή παρουσία στην αυστριακή αγορά, για την οποία έχουν βοηθήσει και οι αεροπορικές εταιρείες Flyniki και Austrian MyHoliday με τις απευθείας πτήσεις τους, δίνοντας τη δυνατότητα καλύτερης πρόσβασης στην περιοχή, που φιλοδοξεί να γίνει περισσότερο γνωστή και να αποκτήσει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.


σχετικα αρθρα