Οδηγίες του υπουργείου Παιδείας για τη βαθμολόγηση των γραπτών της Α΄Λυκείου

Οδηγίες του υπουργείου Παιδείας για τη βαθμολόγηση των γραπτών της Α΄Λυκείου

Διευκρινίσεις σχετικά με το θέμα που ανέκυψε με τον τρόπο βαθμολόγησης στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ λυκείου έδωσε το υπουργείο Παιδείας. 

Υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου υπενθυμίζουν ότι σύμφωνα με τον νόμο 4186/2013 και το Προεδρικό Διάταγμα 68/2014 που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2014 καθορίζεται ο τρόπος προαγωγής και της βαθμολόγησης των μαθητών.

Σήμερα, η βαθμολόγηση μπορεί να γίνει έχοντας πάντα υπόψη τα προαναφερόμενα ή με τη διαδικασία υπολογισμού της βαθμολογίας με τον παραδοσιακό τρόπο ή με τη χρήση του προγράμματος myschool που επιβλέπεται από την ομάδα τεχνικής υποστήριξης «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».

Ορισμένα σχολεία που επέλεξαν την εξαγωγή των αποτελεσμάτων με το δεύτερο τρόπο διεπίστωσαν ότι τα εξαχθέντα αποτελέσματα δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των παραπάνω νομοθετημάτων, γεγονός που οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα του αλγορίθμου που είχε ετοιμάσει η ομάδα υποστήριξης.

Μόλις το υπουργείο Παιδείας έλαβε γνώση αυτού του συμβάντος έδωσε άμεσα εντολή για διόρθωση του αλγορίθμου και ενημέρωσε τις διευθύνσεις που χρησιμοποίησαν αυτή τη διαδικασία να επανεκδώσουν τα αποτελέσματα.

Σήμερα, υπάρχει πλήρης ταύτιση αποτελεσμάτων με οποιαδήποτε διαδικασία γίνει η εξαγωγή των αποτελεσμάτων.

Σημειώνεται ότι με τα μαθήματα ανά κατηγορία ισχύουν τα εξής:
 
- Στα γλωσσικά μαθήματα (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Αρχαία) ο βαθμός προαγωγής είναι τουλάχιστον 10 στο καθένα.
- Στα Μαθηματικά (Άλγεβρα, Γεωμετρία) ο βαθμός προαγωγής είναι τουλάχιστον 10 στο καθένα.
- Στα μαθήματα Φυσικών Επιστημών (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) προϋπόθεση προαγωγής είναι ο Μέσος Όρος (Μ.Ο) πάνω από 8.
 
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι το ζήτημα της Τράπεζας Θεμάτων δεν συνδέεται με τη βαθμολόγηση.
 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο