Η αδυναμία όλο και περισσότερων συνδροµητών εταιριών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους στην ώρα τους λόγω κρίσης, οδηγεί τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών να εξετάζουν τη θέσπιση ενός συστήματος "Τειρεσία" ώστε να αποφύγουν τα συνεχή "φέσια", γράφουν "Τα Νέα".

Οι ανεξόφληττες οφειλές µόνο στον χώρο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας πέρυσι ξεπέρασαν συνολικά τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνδροµητές που δεν πληρώνουν το κινητό τους αυξήθηκαν κατά 25%.

Ο "Τειρεσίας" των εταιριών τηλεπικοινωνιών θα μπορούσε να θέσει τέλος σε φαινόμενα κατά τα οποία, όταν ένας συνδροµητής, ο οποίος δεν µπορεί να πληρώσει τον λογαριασµό του, να αλλάζει εταιρία, αφήνοντας πίσω του ανεξόφλητα χρέη.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, η ζηµιά για τις εταιρείες είναι µεγάλη, δεδοµένου ότι είναι υποχρεωµένες να αποδίδουν κανονικά τον ΦΠΑ και το τέλος κινητής τηλεφωνίας ακόµα και για τους λογαριασµούς που δεν έχουν εισπράξει.

Η κατάσταση είναι παρόμοια και στις εταιρίες σταθερής τηλεφωνίας, με τα "φέσια" στον ΟΤΕ να ξεπερνούν τα 30 εκατ. ευρώ και με τους συνδρομητές να καταφεύγουν στην φθηνότερη πλέον, καρτοκινητή τηλεφωνία.

Σύµφωνα µε τις εκτιµήσεις της διοίκησης του ΟΤΕ, περισσότεροι από 120.000 συνδροµητές θα έχουν εγκαταλείψει το σταθερό τηλέφωνο έως τα τέλη του 2011, δείχνοντας ότι η τάση λόγω κρίσης, είναι ισχυρή.