Έρευνα για τη συμπεριφορά των επαγγελματιών οδηγών ταξί πραγματοποίησε, ενόψει του Πάσχα, κλιμάκιο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, στο λιμάνι της Σούδας.

Συγκεκριμένα, μετά την άφιξη του καραβιού της ΑΝΕΚ "ΕΛΥΡΟΣ" το κλιμάκιο κατέγραψε ότι υπήρξε επαρκέστατος στόλος των ΤΑΧΙ , για την εξυπηρέτηση των αφιχθέντων από το πλοίο καταναλωτών. Επίσης, υπήρξε σειρά προτεραιότητας, επικρατούσε η τάξη και κάθε ΤΑΧΙ ακολουθούσε τη σειρά του στην επιβίβαση του πελάτη-καταναλωτή.

Στην αλυσίδα αναμονής των ΤΑΧΙ , πρωτοστατούσε ο πρόεδρος του Σωματείου των ΤΑΧΙ Χανίων, Ηλ. Καραπατάκης, ο οποίος επέβλεπε τυχόν μη νόμιμες πρακτικές από τα ΤΑΧΙ.

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών του νομού ενημερώνει τους καταναλωτές-χρήστες των υπηρεσιών ΤΑΧΙ, ότι έχουν δικαιώματα και οφείλουν να τα διεκδικούν, ενώ υπενθυμίζει ότι σε συνεργασία με το Σωματείο των ΤΑΧΙ Χανίων, καθιερώθηκε το "κίτρινο ταμπελάκι" της Ένωσης, από πέρυσι, όπου αναγράφεται το τηλέφωνό της και έχει επικολληθεί στο παμπρίζ των ΤΑΧΙ, για τυχόν καταγγελία κακοδιαχείρισης του καταναλωτή και το αντίστοφο.