Την επανακυκλοφορία ορισμένων δρομολογίων της γραμμής Φλώρινας-Έδεσσας-Θεσσαλονίκης συζητά η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών με τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τις Ενώσεις Πολιτών, συνεκτιμώντας τη βιωσιμότητα των εν λόγω δρομολογίων και τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

 Τα παραπάνω αναφέρονται σε απάντηση του υφυπουργού Υποδομών Σπύρου Βούγια η οποία διαβιβάστηκε στη Βουλή, σε απάντηση ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Άγγελου Κολοκοτρώνη.

 Ο βουλευτής στην ερωτησή του επισημαίνει ότι πολλοί φορείς και ενώσεις πολιτών από την Πέλλα, τη Φλώρινα, την Κοζάνη και τη Θεσσαλονίκη, εκφράζουν τις διαμαρτυρίες τους με κοινό σκοπό να συνεχιστεί απρόσκοπτα η σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τους νομούς της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.

Όπως έχει υπογραμμίσει ο βουλευτής, είναι απαράδεκτη η κατάργηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων Έδεσσας - Φλώρινας, αλλά και Κοζάνης, όταν αυτά, σύμφωνα και με δηλώσεις αρμοδίων του ΟΣΕ, παρουσίαζαν μεγάλη πληρότητα.

Στην ερώτηση του ο κ. Κολοκοτρώνης επικαλείται και τις διαμαρτυρίες για την αύξηση της τιμής του εισιτηρίου εκτιμώντας ότι ο υπερδιπλασιασμός της τιμής από 6 σε 14 ευρώ, για το δρομολόγιο Έδεσσα-Θεσσαλονίκη με επιστροφή, σε συνδυασμό με την κατάργηση δρομολογίων, οδηγεί στην απαξίωση του τρένου και τη στροφή του επιβατικού κοινού σε άλλα μέσα.

 Πάντως ο υφυπουργός Υποδομών Σπύρος Βούγιας αναφέρει ότι οι τιμές των εισιτηρίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυξήθηκαν, πλην όμως, υπάρχουν συγκεκριμένες τιμολογιακές προσφορές για τους συχνούς επιβάτες του τρένου, οι οποίες προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις. Εκτός αυτού, ειδικά για την περιοχή Αμυνταίου-Άρνισσας- Φλώρινας, προβλέπεται η καθιέρωση ειδικής κάρτας πολλαπλών δια