Η Ryanair εγκατέλειψε 40 βρετανούς τουρίστες στην Κέρκυρα

Η Ryanair εγκατέλειψε 40 βρετανούς τουρίστες στην Κέρκυρα

Στην Κέρκυρα έχουν… ξεμείνει από την περασμένη Κυριακή 40 βρετανοί τουρίστες. 

Όλα άρχισαν, όταν η αεροπορική εταιρεία Ryanair ακύρωσε τις δύο προγραμματισμένες πτήσεις από την Κέρκυρα προς το Μάντσεστερ και το Οσλο Ριγκ λόγω της κακοκαιρίας.

Παρόλο όμως που ο καιρός βελτιώθηκε, η Ryanair δεν ναύλωσε άλλα αεροπλάνα, προκειμένου οι 40 Βρετανοί να επιστρέψουν σπίτια τους, αφήνοντάς τους περισσότερους από αυτούς, όπως οι ίδιοι καταγγέλουν, να περιμένουν μέχρι την ερχόμενη Κυριακή. 

Οι τουρίστες, μιλώντας στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, κάνουν λόγο για αδιαφορία από την πλευρά της εταιρείας, αναφέροντας, μάλιστα, ότι κάποιοι από αυτούς έχουν ξεμείνει από λεφτά, άλλοι από τα φάρμακά τους, ενώ κάποιοι άλλοι έχασαν ακόμη και τις δουλειές τους! 

Ο Λες και η Τζέιν Αντριους, δυο από τους Βρετανούς που ξέμειναν στην Κέρκυρα, με δηλώσεις τους, εξέφρασαν την οργή τους για την αεροπορική λέγοντας ότι αυτό που συνέβη είναι θλιβερό και αηδιαστικό. «Αυτό ήταν το πρώτο μας ταξίδι με τη Ryanair και ήταν φριχτό», πρόσθεσαν και συμπλήρωσαν ότι ο 57χρονος είχε υποστεί πριν από ένα χρόνο καρδιακή προσβολή και παίρνει ειδική αγωγή, την οποία τώρα δεν μπορεί να λάβει καθώς του τελείωσαν τα χάπια του. 

Οι τουρίστες καταγγέλλουν ότι κανείς από την εταιρεία δεν τους έχει πει τι ακριβώς συμβαίνει, ενώ συνέχεια κυκλοφορούν φήμες για το πότε ενδεχομένως να αναχωρήσει η επόμενη πτήση της Ryainair.

Από την πλευρά τους, η Κλαιρ και ο Στίβεν Τέιλορ από τη Βόρειο Ουαλία, οι οποίοι έχουν αφήσει τον τριών ετών γιο τους με τη γιαγιά του, μιλώντας στη Dail Mail ανέφεραν ότι εξαιτίας της ανεξήγητης καθυστέρησης πολλοί από τους Βρετανούς που εγκλωβίστηκαν στην Κέρκυρα έχασαν ακόμη και τις δουλειές τους. 

«Μείναμε στε ένα all inclusive resort και για αυτό δεν είχαμε πάρει πολλά λεφτά μαζί μας. Ετσι βρεθήκαμε να έχουμε ξέμεινε εδώ, χωρίς λεφτά για φαγητό, ούτε καν για νερό. Τα δυο τελευταία βράδια μας έστειλαν σε ξενοδοχείο και κάθε μέρα ερχόμαστε στο αεροδρόμιο και δεν μπορούμε να μάθουμε τι συμβαίνει», αναφέρει η Κλαιρ και προσθέτει: «Είναι εξωφρενικό. Μας είπαν ότι η επόμενη πτήση δεν θα γίνει πριν τις 12 του μηνός. Ωστόσο υπάρχει ανάγκη να γυρίσουμε σπίτια μας. Εχω ένα μικρό παιδί και πρέπει να πάω σπίτι μου. Δυο από τους επιβάτες ισχυρίζονται ότι έχασαν τις δουλειές τους εξαιτίας της καθυστέρησης. Είναι αηδιαστικό. Αλλά ούτε η πρεσβεία μας, μας έχει προσφέρει την οποιαδήποτε βοήθεια. Αυτό είναι πράγματι απογοητευτικό». 

Επίσης πρόσθεσε ότι την ίδια ώρα που η Ryanair τους λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να φύγουν από το νησί πριν τις 12 του μηνός, άλλες αεροπορικές όπως η Εasyjet και η Thomas Cook εκτελούν κανονικά τα δρομολόγιά τους, ενώ, όσον αφορά τον καιρό, είναι... εξαιρετικός. «Ο ουρανός τώρα είναι πεντακάθαρος», προσθέτει. 

Από την άλλη πλευρά, εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας αρκέστηκε να δηλώσει πως λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών η Ryanair αναγκάστηκε να ακυρώσει δύο δρομολόγιά της.  «Πληρώσαμε τις διανυκτερεύσεις των πελατών μας  στα ξενοδοχεία και τους δώσαμε κουπόνια για αναψυκτικά, σύμφωνα με τον κανονισμό», προσέθεσε, αναφέροντας ακόμη ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να μπουν έξτρα πτήσεις, ενώ οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να να πετάξουν από άλλα ή προς άλλα αεροδρόμια με τη Ryanair.

«H Ryanair ζητά συγνώμη από όλους τους πελάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώνονται λόγω κακών καιρικών συνθηκών. Είμαστε σε επαφή μαζί τους και προσπαθούμε έτσι ώστε να τους εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα», ανέφερε.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο