current views are: 2

19 Νοεμβρίου 2014
Δημοσίευση07:54

Έρχονται ιδιώτες ελεγκτές στις δημόσιες συγκοινωνίες

Φόρος σε όσους ταξιδεύουν και από τα μικρότερα αεροδρόμια θα επιβάλλεται , υπέρ των ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα ενώ μπαίνουν ιδιώτες στους ελέγχους των λεωφορείων. 

Δημοσίευση 07:54’
αρθρο-newpost

Φόρος σε όσους ταξιδεύουν και από τα μικρότερα αεροδρόμια θα επιβάλλεται , υπέρ των ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα ενώ μπαίνουν ιδιώτες στους ελέγχους των λεωφορείων. 

Φόρος σε όσους ταξιδεύουν και από τα μικρότερα αεροδρόμια θα επιβάλλεται , υπέρ των ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα ενώ μπαίνουν ιδιώτες στους ελέγχους των λεωφορείων

Σύμφωνα με πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο βρίσκεται στο στάδιο των υπογραφών από τους συναρμόδιους υπουργούς και αναμένεται να κατατεθεί σύντομα στη Βουλή, το ειδικό τέλος θα επιβάλλεται σε κάθε αναχωρούντα επιβάτη από τους ελληνικούς αερολιμένες, στους οποίους φορέας διαχείρισης είναι η ΥΠΑ. Από την υποχρέωση καταβολής του τέλους εξαιρούνται οι αναχωρούντες επιβάτες ηλικίας έως και δύο ετών καθώς και τα μέλη του πληρώματος των αεροσκαφών.

Πάντως τα έσοδα από την επιβολή ενός τέτοιου τέλους θα εξαρτηθούν από κοινή απόφαση των υπουργών, Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων με την οποία θα καθορίζεται το ύψος και οι δικαιούχοι του τέλους και η διαδικασία είσπραξης και διαχείρισης αυτού.

Με το ίδιο πολυνομοσχέδιο ορίζεται ότι στον έλεγχο του κομίστρου των συγκοινωνιών θα μπορούν να εισέρχονται και ιδιώτες (τρίτοι φορείς), οι οποίοι θα κάνουν συμβάσεις με τις συγκοινωνιακές εταιρείες. Ωστόσο, όμως, κάτι τέτοιο δεν θα ισχύσει στα συγκοινωνιακά μέσα της Αθήνας, τα οποία έχουν ήδη ελεγκτές-εργαζομένους στις εταιρείες, αλλά στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και στα ΚΤΕΛ.

Συστήνεται ακόμη επιτροπή διερεύνησης σιδηροδρομικών ατυχημάτων και συμβάντων, η οποία θα διερευνά κάθε σιδηροδρομικό ατύχημα και σοβαρό συμβάν, το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα.

Τέλος, με άλλες διατάξεις του σχεδίου νόμου ρυθμίζονται θέματα όπως η παραχώρηση άδειας λειτουργίας σε υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων στο κέντρο της Αθήνας, οι οποίοι πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές και αποδεδειγμένα λειτουργούσαν έως το τέλος του 2012, καθώς επίσης και 3ετούς προσωρινής άδειας σε συνεργεία που βρίσκονται σε σημεία που έχουν αναθεωρηθεί οι χρήσεις γης.


σχετικα αρθρα