Χωρίς προβλήματα για το κοινό λειτουργούν οι δημόσιες υπηρεσίες της Αττικής, παρά τις άδειες, λόγω του εορτασμού του Πάσχα, ενώ λιγότεροι είναι οι πολίτες που απευθύνθηκαν στις υπηρεσίες σήμερα, για την εξυπηρέτησή τους.

Σύγχυση παρατηρείται για το ωράριο εργασίας σε υπηρεσίες που πέρασαν στην εποπτεία των «Καλλικρατικών» δήμων, όπως τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Η ασάφεια προκύπτει από το γεγονός ότι στις περιπτώσεις ημιαργίας, δεν στέλνεται γραπτή εγκύκλιος, αλλά δίνεται προφορική εντολή από τον Γενικό Γραμματέα του κάθε δήμου, σε συνεννόηση με τον διευθυντή ανθρώπινου δυναμικού.

Έτσι παρατηρείται, σε αρκετά ΚΕΠ να έχει αναρτηθεί ανακοίνωση, ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών θα γίνει έως τις 2 ή 3 το απόγευμα, ενώ σε άλλα έως τις 8.

Ο υπεύθυνος ανθρώπινου δυναμικού στο δήμο της Αθήνας Γιώργος Μαθιουδάκης αναφέρει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ότι «από το 1982 έχουμε σταματήσει να στέλνουμε γραπτές εγκυκλίους για το θέμα αυτό. Η ημιαργία δίνεται ανάλογα με το φορέα. Τα ΚΕΠ στο δήμο της Αθήνας θα λειτουργήσουν σήμερα κανονικά έως τις 8 το απόγευμα».

Ο υπάλληλος στο ΚΕΠ Κηφισιάς Ιωάννης Αναγνωστάκης δηλώνει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ότι «σήμερα η κίνηση στο υποκατάστημα είναι κανονική, εξυπηρετούμε τον κόσμο και δεν παρουσιάζεται αυξημένη ή μειωμένη προσέλευση».

Ικανοποιητική εμφανίζεται η εικόνα και σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες, αφού παρά τις άδειες που έχουν δοθεί, φαίνεται οι πολίτες να εξυπηρετούνται, καθώς οι διοικητές των δημόσιων υπηρεσιών φρόντισαν, όπως δηλώνουν, κατά τις ημέρες του Πάσχα, οι άδειες που θα δοθούν να μην υπερβαίνουν το 50% των εργαζομένων, έτσι ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα στη λειτουργία τους.

«Η υπηρεσία λειτουργεί κανονικότατα, χωρίς ουρές και ταλαιπωρία», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθυντής ελέγχου της ΔΟΥ Χολαργού Κώστας Λυμπέρης, ο οποίος αναπληρώνει τον διοικητή της υπηρεσίας.

Όσον αφορά τις άδειες των εργαζομένων, ο κ. Λυμπέρης, τόνισε ότι «έπρεπε να συνδυαστούν οι ανάγκες των υπαλλήλων, πολλοί εκ των οποίων θέλουν να γιορτάσουν το Πάσχα εκτός Αθήνας", ωστόσο προσθέτει ότι «πρώτο μέλημά μας, ήταν οι ανάγκες του κοινού».

Όπως εξηγεί, «έγινε σχεδιασμός, σύμφωνα με τις δυνατότητες της υπηρεσίας και παρά τα προβλήματα και τη μερική δυσαρέσκεια που προκλήθηκε σε ορισμένους, καταφέραμε να χορηγήσουμε άδειες τμηματικά, σε βάθος τριών εβδομάδων, αλλά πρωτίστως, να λειτουργεί χωρίς προβλήματα η υπηρεσία καθ΄ όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα».

Η αναπληρώτρια της διευθύντριας στο ΙΚΑ Χολαργού Σοφία Τσουκιά, προϊσταμένη του τμήματος οικοδομών, αναφέρει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ότι: «Το κοινό εξυπηρετείται άψογα, χωρίς κανένα πρόβλημα και οι συναλλαγές γίνονται κανονικά. Κατόπιν συνεννόησης, οι εργαζόμενοι των επιμέρους τμημάτων όρισαν τις άδειές τους, έτσι ώστε να μη δημιουργηθεί πρόβλημα με την λειτουργία της υπηρεσίας». Προσθέτει ακόμη ότι «κάποιοι πήραν την άδειά τους πιο νωρίς και κάποιοι άλλοι αργότερα, όπως ήταν φυσικό, έτσι ώστε να μη μείνουν κλειστά τα τμήματα, όπως κάνουμε εδώ και χρόνια στην υπηρεσία».

Η προϊσταμένη της ΚΑ εφορίας Αμπελοκήπων Αντιόπη Αθανασοπούλου, δηλώνει ότι «κάνουμε ό,τι καλύτερο γίνεται με βάση τις δυνατότητες που έχουμε, πάντα με βάση την ομαδική συνεργασία και με γνώμονα την αποτελεσματικότητα» και προσθέτει ότι «σήμερα έχω περίπου 40 άτομα επί ποδός, με ιδιαίτερο βάρος εργασίας στο Μητρώο, το Εισόδημα και το ΦΠΑ».