Οι οδηγίες για τη βαθμολόγηση στα μαθήματα της Β΄ Λυκείου

Οι οδηγίες για τη βαθμολόγηση στα μαθήματα της Β΄ Λυκείου
Photo: Πηγή: InTimePhoto Agency

Για τον τρόπο αξιολόγησης και βαθμολόγησης των μαθημάτων της Β’ Λυκείου για το σχολικό έτος 2014-2015 ενημέρωσε το υπουργείο Παιδείας όλα τα λύκεια. 

Όπως επισημαίνει κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αξιοποιήσουν την Τράπεζα Θεμάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Τα θέματα των γραπτών προαγωγικών εξετάσεων, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Έθνους,  λαμβάνονται από την ύλη που ορίζεται ως διδακτέα και εξεταστέα για κάθε μάθημα κατά το έτος που γίνονται οι εξετάσεις.

Οι ερωτήσεις, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει να ελέγχουν ευρύ φάσμα διδακτικών στόχων, να είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας και να είναι στο πνέυμα των σχολικών εγχειριδίων.

Αναφορικά με τη βαθμολόγηση επισημαίνεται πως σε περίπτωση κατά την οποία ένα θέμα αναλύεται σε υποερωτήματα, η βαθμολογία που προβλέπεται γι αυτό κατανέμεται ισότιμα στις επιμέρους ερωτήσεις, εκτός αν κατά την ανακοίνωση των θεμάτων καθορίζεται διαφορετικός βαθμός για κάθε μία από αυτές.

Τα θέματα ορίζονται κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων και κατά 50% από τον καθηγητή αλλά στις οδηγίες καθορίζεται από το σύνολο των ερωτήσεων ποιες θα «βάζει» ο καθηγητής.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο