Ικανοποιημένοι από την αγοραστική κίνηση κατά την εορταστική περίοδο του Πάσχα εμφανίζονται οι έμποροι, οι οποίοι, ωστόσο, τονίζουν ότι η μία εβδομάδα δε λύνει το ευρύτερο πρόβλημα. Η καλή καταναλωτική διάθεση και τα πασχαλινά ψώνια, κυρίως τη Μ. Παρασκευή και το Μ. Σάββατο, τόνωσαν τα ταμεία των καταστημάτων πώλησης τροφίμων, ειδών ένδυσης κι υπόδησης, δώρων και παιδικών ειδών, με αποτέλεσμα τα νούμερα να αγγίζουν τα περυσινά επίπεδα.

Όπως υπογραμμίζουν οι έμποροι, ωστόσο, αυτό δε λύνει το πρόβλημα, καθώς οι προηγούμενες εβδομάδες (μετά τις εκπτώσεις και πριν το Πάσχα) ήταν υποτονικές.

Η γενικότερη κατάσταση έχει εξωθήσει πολυάριθμες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου στα όρια της επιβίωσης, με αποτέλεσμα μια καλή εβδομάδα να συνεισφέρει μεν στα οικονομικά των επιχειρήσεων, να μη λύνει, δε, το πρόβλημα.

Οι έμποροι τονίζουν την αναγκαιότητα αλλαγής του κλίματος παράλληλα με τη λήψη μέτρων για την τόνωση των αγορών και την κατάρτιση αναπτυξιακής πολιτικής. Παράλληλα τονίζουν τον παράγοντα "ψυχολογία", υπογραμμίζοντας ότι ο κόσμος πρέπει να ξεπεράσει το φόβο που τον διακατέχει.






Πηγή: cretalive.gr