Δήλωσαν Αθηναίοι μέσω της καμπάνιας «I’m an Aθenian too» (Βίντεο)

Απροσδόκητες εκπλήξεις, απολαυστικό φαγητό, βόλτα στην πόλη, καφέ στις πλατείες, η σημασία των φίλων και της οικογένειας, καθώς και μια αίσθηση ελευθερίας, είναι μερικές από τις αναμνήσεις που περιγράφουν στις ιστορίες τους οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό της καμπάνιας “I’m an Aθenian, too”.  
 
Η γοητεία και η συναρπαστική ιστορία της Αθήνας έλαμψαν και διαδόθηκαν σε ολόκληρο τον κόσμο μέσω των χιλιάδων ανθρώπων που συμμετείχαν στην καμπάνια “I’m an Aθenian too”, η οποία αποτελεί μια κοινή ενέργεια της Marketing Greece και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί τη μετεξέλιξη της ιδιαίτερα επιτυχημένης καμπάνιας του αεροδρομίου της Αθήνας που τρέχει σε διεθνή αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο, με τον τίτλο “Perhaψ you’re an AΘenian too!”.
 
Η σημαντική επιτυχία της καμπάνιας και η μεγάλη αποδοχή της από το κοινό αποτυπώνεται και στα νούμερα που έχουν καταγραφεί μέχρι και σήμερα, καθώς σχεδόν 13  εκατομμύρια χρήστες εκτέθηκαν στο hashtag #imanathenian. Παράλληλα, το microsite www.iamanthenian.com έχει λάβει πάνω από 80.000 επισκέψεις, το mobile app κατέγραψε 9.590 «κατεβάσματα» και το video έχει αναπαραχθεί μέσω YouTube και Facebook πάνω από 190.000 φορές.
 
Ο διαγωνισμός, που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας, στόχευε στην ανάδειξη των διαφορετικών προσώπων της πόλης μας, καθώς και στην προβολή της σε ολόκληρο τον κόσμο, καλώντας τους επισκέπτες της να μοιραστούν τις εμπειρίες τους από την ταξιδιωτικά ελκυστική Αθήνα.
 
Οι συμμετέχοντες κατέβασαν το mobile app της καμπάνιας από το www.imanathenian.com, ανέβασαν τη φωτογραφία τους από την Αθήνα χρησιμοποιώντας μία από τις σφραγίδες του “I’m an Aθenian too” και τις διέδωσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
 
Αυτόματα έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό που έδινε την ευκαιρία σε 3 τυχερούς νικητές και ένα αγαπημένο τους πρόσωπο, να κερδίσουν ένα αξέχαστο πενθήμερο διακοπών στην Αθήνα.
 
Οι 100 φωτογραφίες που ανέδειξε το κοινό ως τις πιο δημοφιλείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκρίθηκαν στην επόμενη φάση, όπου ζητήθηκε από τους χρήστες να στείλουν μία νέα φωτογραφία και μία σύντομη ιστορία περιγράφοντας την εμπειρία που βίωσαν και τους έκανε να νιώθουν Αθηναίοι.
 
Στη B’ φάση του διαγωνισμού, η 5μελής Επιτροπή Ανάδειξης των Νικητών, αποτελούμενη από τη Διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, την ταξιδιωτική blogger του “Borders of Adventure”, κ. Becki Enright, τη Διευθύντρια Σύνταξης του Athinorama.gr, κ. Δέσποινα Ζευκιλή, το φωτογράφο ταξιδιωτικού ρεπορτάζ, κ. Carlo Raciti και τον επικεφαλής PR & Editorial της Marketing Greece κ. Θρασύβουλο Πετρόπουλο,  προχώρησε στην αξιολόγηση των ιστοριών, επέλεξε τις τρεις πιο εμπνευσμένες ιστορίες και ανακήρυξε τους “Athenian Trendsetters”, όπως θα ονομάζονται οι νικητές.
 
Οι τρεις τυχεροί νικητές του διαγωνισμού είναι η Natasha Semmence από το Ηνωμένο Βασίλειο,  η Σταματία Κοσταρίγκα  επίσης από το Ηνωμένο Βασίλειο και ο Miha Plank από την Σλοβενία, που μοιράστηκαν μέσω  του “I’m an Aθenian too” μερικούς από τους λόγους για τους οποίους αισθάνονται την Αθήνα σαν το σπίτι τους.
 
Η Σταματία Κοσταρίγκα, έγραψε ένα συγκινητικό ποίημα για την Αθήνα που συνδέει παρελθόν, παρόν και μέλλον.
 
Μεταξύ των αγαπημένων εμπειριών του Miha Plank κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα ήταν ο απολαυστικός καφές στην πλατεία Κολωνακίου, χαζεύοντας τους περαστικούς,  η μοναδική εμπειρία των παραδοσιακών γλυκών μας και η επίσκεψη στο Σούνιο για τον εκπληκτικό Ναό του Ποσειδώνα και την ανυπέρβλητη θέα.
 
Για την Natasha Semmence το ταξίδι της στην Αθήνα ήταν μία απρόσμενη εμπειρία. ‘Όπως έγραψε: «Εγώ, σε αυτό το ταξίδι, ήθελα να εξερευνήσω την Αθήνα του μέλλοντος και να μην μείνω στο χθες. Αυτό που συνάντησα με ξάφνιασε ευχάριστα».
 
Η Marketing Greece και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών θα ήθελαν να ευχαριστήσουν θερμά για τη συμβολή τους στην υλοποίηση της καμπάνιας την αεροπορική εταιρεία Aegean, την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής & Αργοσαρωνικού και τα μέλη της: Airotel Stratos Vassilikos, Airotel Alexandros Hotel και Titania Hotel για τη διάθεση αεροπορικών εισιτηρίων και την προσφορά διαμονής στους νικητές.
 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο