Δημοσιεύθηκε η δημοπράτηση της γραμμής Ψαθόπυργος-Ρίο

Δημοσιεύθηκε η δημοπράτηση της γραμμής Ψαθόπυργος-Ρίο

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της ΕΕ η δημοπράτηση για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο. 

Το όραμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με την Αθήνα και η ολοκλήρωση του σύγχρονου σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη – Προμαχώνα), με διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων και με τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, γίνεται πια ορατό και η ολοκλήρωσή του έχει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα.

Συμφωνα με το patrisnews.com η ημέρα της δημοπράτησης είναι στις 24 Μαρτίου. Το κόστος του έργου είναι 214 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ) ενώ η διάρκεια των έργων έχει υπολογισθεί σε 36 μήνες. Επί της ουσίας αν υπολογίσουμε τη μέση διάρκεια των δημοπρατήσεων της ΕΡΓΟΣΕ, το έργο θα ολοκληρωθεί το 2019.

Το μήκος των έργων είναι συνολικά 10,5χλμ ξεκινώντας από τον Ψαθόπυργο έως την ευρύτερη περιοχή του Ρίου. Ωστόσο, προς το παρόν, ερώτημα αποτελεί η διεξαγωγή της δημοπράτησης αν μέχρι τότε δεν έχει πιάσει δουλειά ο νέος Πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ, κίνηση που αναμένεται να γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Πρόκειται για τη κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης χωρίς ισόπεδες διαβάσεις και αποσκοπεί στον περιορισμό των ατυχημάτων, τη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών με σιδηρόδρομο, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου ως προς τα άλλα μεταφορικά μέσα και την υποβοήθηση της οικονομικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου αλλά και της Εθνικής Οικονομίας γενικότερα.  

Με την ολοκλήρωση αυτής της εργολαβίας από τον ΠΑΘΕΠ μένει μόνο το τμήμα Ρίο-Λιμάνι Πάτρας που προς το παρόν δεν έχει ολοκληρωμένες μελέτες. Ωστόσο χρηματοδοτικά το έργο θα καλυφθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο