Έχασε 10 ολόκληρα κιλά έχασε η παρουσιάστρια και συνεχίζει ακάθεκτη! Η Ρούλα Κορομηλά ετοιμάζεται πυρετωδώς για το καλοκαίρι, αφού ξέρει ότι με λίγη προσοχή και σωστές διατροφικές συμβουλές μπορεί να αναδείξει το σώμα της. Ποια είναι όμως η δίαιτα που ακολουθεί η παρουσιάστρια; Για πρωινό η παρουσιάστρια τρώει συνήθως ένα μπολ δημητριακά ολική άλεσης με γάλα 0%, ή ένα γιαούρτι 0% με φράουλες, ή τρία ασπράδια αυγών ή πίνει καφέ χωρίς ζάχαρη, ενώ το δεκατιανό της περιλαμβάνει 1 χούφτα ξηρούς καρπούς ανάλατους ή ένα ποτήρι φυσικό χυμό ή ένα τόστ με μαύρο ψωμί και τυρί με λίγα λιπαρά ή ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης.
Το μεσημεριανό της Ρούλας Κορομηλά αποτελείται από σαλάτα και μια μερίδα πρωτεϊνών (κόκκινο κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, γαλοπούλα) ενώ μια φορά την εβδομάδα τρώει μαύρο ρύζι. Όσο για το βραδινό, περιλαμβάνει και αυτό σαλάτα με ή δυο κριτσίνια ή κρέας ή ψάρι στο ατμό ενώ μια φορά την εβδομάδα τρώει γιαούρτι 0% με φράουλες.  








Πηγή: gossip-tv.gr