Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης, και οι θεματικοί αντιπεριφερειάρχες, Ντίνα Νικολάκου και Ανδρέας Πουλάς, συναντήθηκαν σήμερα στην Τρίπολη, με εκπροσώπους μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, καθώς και με εκπροσώπους μεμονωμένων καταστημάτων εμπορίας τροφίμων και ποτών που δραστηριοποιούνται στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η ανάδειξη και προώθηση των πελοποννησιακών προϊόντων, η φιλοξενία τους στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ με απώτερο στόχο τη δημιουργία μιας ισχυρής τοπικής οικονομίας.

Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου ευχαρίστησε όλους τους εκπροσώπους για την παρουσία τους και σημείωσε ότι «υπάρχει μια νέα λογική, η οποία ασφαλώς και δεν είναι παρεμβατική στην ελεύθερη αγορά, αλλά δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο συνεργασίας σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία προκειμένου γρήγορα να αρχίσουμε να πετυχαίνουμε το στόχο μας που είναι μια αυτόνομη, ισχυρή τοπική οικονομία».

Καταλήγοντας, ο περιφερειάρχης ζήτησε από τους παριστάμενους στη συνάντηση να μεταφέρουν στις διοικήσεις τους την πρόθεση της Περιφέρειας Πελοποννήσου να αναλάβει σημαντικό ρόλο τόσο στην προώθηση των πελοποννησιακών προϊόντων όσο και στη διαφύλαξη της ποιότητας και των υπηρεσιών και των προϊόντων μέσα από την εντατικοποίηση των ελέγχων. Ως εκ τούτου, ζήτησε την τοποθέτηση των πελοποννησιακών προϊόντων σε περίοπτες θέσεις στα ράφια των πελοποννησιακών καταστημάτων και τη διευκόλυνση της πρόσβασης των παραγωγών της Πελοποννήσου απευθείας στους αρμόδιους των σούπερ μάρκετ για τις τοποθετήσεις, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το κόστος των δικτύων που αναλαμβάνουν τη διαμεσολάβηση και επιβαρύνουν την τελική τιμή των προϊόντων, μειώνοντας την ανταγωνιστικότητά τους.

Μετά την τοποθέτηση του κάθε εκπροσώπου πάνω στις συνθήκες της αγοράς και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου εξέφρασε τη σταθερή πολιτική του βούληση για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας. Οι παρεμβάσεις, πρόσθεσε, θα έχουν ξεκάθαρο στόχο την ωφέλεια της τοπικής κοινωνίας, ενώ οι απαραίτητες συνεννοήσεις θα γίνουν με καθαρούς όρους, φερεγγυότητα και θα έχουν ως σημαντικότερο παράγοντα τα Επιμελητήρια, τα οποία θα αναλάβουν την ευθύνη του παρατηρητηρίου των τιμών και των προϊόντων σε περιφερειακό επίπεδο, προκειμένου να συνδράμουν στην αποτελεσματικότητα του ελέγχου της Περιφέρειας.

Ο κ. Τατούλης επανέλαβε την παρέμβαση της Περιφέρειας σχετικά με το εγχείρημα θεσμοθέτησης του brand name «Πελοπόννησος», ενώ διευκρίνισε ότι έργο της Περιφέρειας είναι και η ισχυροποίηση της «πελοποννησιακής συνείδησης καταναλωτή».

Στόχος της πολιτικής της Περιφέρειας, σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, είναι η τοποθέτηση εξαιρετικών προϊόντων στα μεσαία και πάνω ράφια των σούπερ μάρκετ και η προώθησή τους παντού, ακόμα και στην Ομογένεια. Η εξασφάλιση της φερεγγυότητας της ποιότητας θα μειώσει σε τοπικό επίπεδο ακόμα περισσότερο το κόστος της προώθησης.

Τέλος, ο κ. Τατούλης ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της συνάντησης ότι δρομολογούνται εξελίξεις στο θέμα του αεροδρομίου της Τρίπολης, με τη σκέψη να καταστεί εμπορικός κόμβος εξαγωγής των πελοποννησιακών προϊόντων και να δέχεται και πτήσεις τσάρτερ.