Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο κύκλος συμμετοχών του δήμου Μυκόνου στις διεθνείς εκθέσεις Τουρισμού στο Λονδίνο, τη Μαδρίτη, το Μιλάνο, τη Νέα Υόρκη, το Βερολίνο, τη Μόσχα και το Γκέτεμποργκ, σε μια περίοδο όπου τόσο οι πόροι για διαφημιστική καμπάνια βρίσκονται στο ναδίρ, όσο και οι παρουσίες της τοπικής αυτοδιοίκησης στις εκθέσεις του εξωτερικού είναι περιορισμένες. Μάλιστα πληθώρα δημοσιευμάτων και ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές αναφορές στα Μέσα Ενημέρωσης του εξωτερικού έδωσαν το στίγμα του νησιού για τη νέα τουριστική χρονιά, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση του δήμου.

    Στο μεταξύ, μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες για παροχή φιλοξενιών στο νησί, δημιουργήθηκε, για πρώτη φορά, ηλεκτρονική βάση δεδομένων με πάνω από 4.000 ονόματα εμπορικών και άλλων επισκεπτών των Μυκονιάτικων περιπτέρων που τέθηκαν στη διάθεση των επαγγελματιών του νησιού για ενίσχυση των επαφών.

    Στα μετρήσιμα αποτελέσματα του δήμου εντάσσονται και οι πολλές και στοχευμένες επαφές με εξειδικευμένα τουριστικά γραφεία για την τόνωση του εισερχόμενου τουρισμού. Στη Μόσχα, για παράδειγμα η συμμετοχή ενισχύθηκε με την παρουσία της εταιρίας «KMG» εξειδικευμένης σε θέματα προβολής στη Ρωσία που έδωσε επιπλέον ώθηση στη διενέργεια επαφών με ταξιδιωτικούς πράκτορες (tour operators).