Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να εξασφαλίσει την υπηρεσία έκδοσης σιδηροδρομικών εισιτηρίων, καθώς και τη γενικότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στο σταθμό του Κιλκίς. Τα παραπάνω αναφέρονται σε έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπύρου Βούγια, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή ύστερα από ερώτηση των βουλευτών του ΚΚΕ, Άγγελου Τζέκη, Ιωάννη Ζιώγα και Σοφίας Καλαντίδου.
Με το ίδιο έγγραφο, ο κ. Βούγιας ενημερώνει τους βουλευτές σχετικά με τη λειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης - Κιλκίς ότι στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα θα επανεξετασθεί το όλο θέμα και θα προηγηθεί μελέτη των υφιστάμενων κυκλοφοριακών ρευμάτων, έτσι ώστε να καθιερωθούν δρομολόγια οικονομικά βιώσιμα. «Σε κάθε περίπτωση, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταβάλλει κάθε προσπάθεια, έτσι ώστε στο συντομότερο δυνατό χρόνο να είναι δυνατή η πληρέστερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού», αναφέρει ο κ. Βούγιας.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ, με ερώτησή τους έχουν ζητήσει να μη σταματήσει η λειτουργία του σιδηροδρομικού σταθμού Κρηστώνης Κιλκίς και έχουν επισημάνει ότι το αποτέλεσμα θα είναι να μην υπάρχει πλέον κανένα γραφείο εξυπηρέτησης κοινού, δημιουργώντας προβλήματα στην έκδοση εισιτηρίων και παροχής πληροφοριών. Οι κ. Τζέκης, Ζιώγας και Καλαντίδου έχουν επίσης καταγγείλει ότι κόβονται τρία δρομολόγια και για τα υπόλοιπα τέσσερα ο σταθμός θα λειτουργεί μόνο ως στάση επιβίβασης και αποβίβασης πολιτών. Εκφράζουν μάλιστα την εκτίμηση ότι «με τις περικοπές δρομολογίων, την αύξηση των εισιτηρίων, τη μείωση του προσωπικού και την υποβάθμιση των υπηρεσιών, ο ΟΣΕ οδηγείται σε πλήρη ιδιωτικοποίηση για την εξυπηρέτηση συμφερόντων μεγάλων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο».