Την έντονη αντίδραση τεσσάρων ναυτεργατικών σωματείων (ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ και ΠΕΠΡΝ) προκάλεσε ένα ακόμα εργατικό ατύχημα, που συνέβη το πρωί στη Μύκονο, με το θανάσιμο τραυματισμό ενός 38χρονου ναυτικού, μέλους του πληρώματος του κρουαζιεροπλοίου «ZENITH», με σημαία Μάλτας.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, ο 38χρονος βρήκε τραγικό θάνατο, όταν έσπασε ο κάβος και τον χτύπησε στο κεφάλι, προκαλώντας του σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

Τα τέσσερα ναυτεργατικά σωματεία, με κοινή ανακοίνωσή τους, «καταδικάζουν το "αποτρόπαιο έγκλημα" σε βάρος του νεκρού ναύτη στο κρουαζιερόπλοιο» και τονίζουν ότι με τον ίδιο τρόπο στις 14 Μαίου του 2007 στο ίδιο λιμάνι είχε τραυματιστεί θανάσιμα ένας ναύτης και είχε τραυματιστεί άλλος ένας, στο πλοίο "ORIENT QUEEN".

Οι ναυτεργάτες στην ανακοίνωσή τους καταγγέλουν ότι το "ZENITH" "παραμένει ανασφάλιστο, με πολυεθνικό πλήρωμα, με γλωσσική βαβέλ και ναυτεργάτες, χωρίς κανένα δικαίωμα, που κυρίως μπαρκάρουν, μέσα από σύγχρονο δουλεμπορικό κύκλωμα».

Στο μεταξύ, καταγγελία, μετά τον σοβαρό τραυματισμό ενός 27χρονου εκπαιδευόμενου χειριστή από τη σύγκρουση δύο ανυψωτικών μηχανημάτων την περασμένη Παρασκευή στο Προβλήτα ΙΙ του Λιμανιού του Πειραιά, τον οποίο εδώ και ένα χρόνο διαχειρίζεται η ΣΕΠ (COSCO), κάνει με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜ.Υ.Λ.Ε.).

 Το ΔΣ της Ομοσπονδίας αναφέρει ότι ο προβλήτας ΙΙ είναι ο μοναδικός στην Ευρώπη που λειτουργεί χωρίς κανονισμό εργασίας, χωρίς Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και χωρίς την ύπαρξη συνδικαλιστικού φορέα.

Καταγγέλει ότι έχει δημιουργηθεί ένα ασύδοτο εργασιακό και επιχειρησιακό καθεστώς, που δεν σέβεται το Σύνταγμα και τους ελληνικούς νόμους, ενώ κυριαρχεί ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία.

Η ΟΜ.Υ.Λ.Ε καλεί το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, την Επιθεώρηση Εργασίας και το Λιμεναρχείο να απαντήσουν πότε έλαβαν γνώση για το συμβάν και παράλληλα να δώσουν πλήρη απάντηση για τις συνθήκες και τα αίτια που έγινε το ατύχημα, καθώς και για το καθεστώς εκπαίδευσης των νέων χειριστών.