Κορκίδης: Ο Πειραιάς να γίνει παγκόσμιος κόμβος θαλάσσιων μεταφορών

Κορκίδης: Ο Πειραιάς να γίνει παγκόσμιος κόμβος θαλάσσιων μεταφορών

Την ελπίδα να εξελιχθεί το λιμάνι και η ευρύτερη περιοχή του Πειραιά στο μεγαλύτερο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο, σε Κέντρο "Logistics", αλλά και σε ένα παγκόσμιο κόμβο θαλάσσιων μεταφορών, κρουαζιέρας, ναυπηγοεπισκευής και διαμετακομιστικού εμπορίου, εξέφρασε το βράδυ της Κυριακής ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης.

Η εβδομάδα εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας στον Πειραιά ολοκληρώθηκε με επιτυχία και το ΔΣ του Ε.Β.Ε.Π. ευχαρίστησε την πειραϊκή επιχειρηματική κοινότητα τους φορείς της πόλης και τον δήμο Πειραιά για τη συμμετοχή στη διοργάνωση.

Όπως ανέφερε σε δήλωσή του, ο κ. Κορκίδης:

Επισήμως για το 2015, ο Πειραιάς είναι επάξια η Ναυτική Πρωτεύουσα της Ευρώπης και φιλοξένησε δικαιωματικά την Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας, τη μεγαλύτερη εκδήλωση της Ευρώπης για τη θάλασσα με πρωτοβουλία της ΕΕ από το 2008. Το Ε.Β.Ε.Π. συμμετείχε στη μεγάλη γιορτή με μία σειρά δράσεων, όπως η λειτουργία περιπτέρου στο Μέγαρο Μουσικής, ο διαγωνισμός της καλύτερης «γαλάζιας» φωτογραφίας, καθώς επίσης και η έκθεση φωτογραφίας, στην κεντρική είσοδο του Μεγάρου του Ε.Β.Ε.Π. Επίσης στις αίθουσες του επιμελητηρίου πραγματοποιήθηκαν 3 πολύ ενδιαφέρουσες ενημερωτικές εκδηλώσεις για επαγγελματική καριέρα στη θάλασσα και εργαστήρια για start ups νέων με μεγάλη συμμετοχή.


Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, που φιλοξενήθηκαν στο Ε.Β.Ε.Π. για την «Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας 2015», πραγματοποιήθηκε συνέδριο με θέμα: «Πειραιάς, Θάλασσα και Ναυτιλία: αναζητώντας όραμα για το μέλλον».

Κατά τον χαιρετισμό του, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ κ. Β. Κορκίδης, ανέφερε ότι: «Το ελληνικό εμπόριο οφείλει πάρα πολλά στην πρωτοπορία της ποντοπόρου ναυτιλίας, στον εκσυγχρονισμό της ακτοπλοΐας και γενικότερα στην ισχυρή παρουσία του ελληνικού εφοπλισμού στον κυρίαρχο τομέα των διεθνών θαλάσσιων μεταφορών».

Μάλιστα, τόνισε ότι:

Όσοι σκέφτονται να αλλάξουν το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της ελληνικής ναυτιλίας, το οποίο είναι δομημένο πάνω σε διεθνή πρότυπα, θα πρέπει να καταλάβουν, όπως έχω επισημάνει και στο παρελθόν, ότι η ναυτιλία είναι ένας παγκόσμιος παίχτης, που δεν περιορίζεται σε στενόμυαλες φορολογικές πολιτικές.


Ο κ. Κορκίδης αναφέρθηκε στις ξένες επενδύσεις στον Πειραιά, ιδιαίτερα της COSCO - ανοίγοντας μία παρένθεση, είπε πως, με βάση εκτιμήσεις μελέτης, η αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων σε 4,7 εκατ. το 2015 από 3 εκατ. το 2012, μπορεί να προσφέρει στην ελληνική οικονομία επιπλέον έσοδα της τάξεως των 0,9 δισ. ευρώ- και τεράστιες, αναπτυξιακές δυνατότητες.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο