Καρτ ποστάλ σε κεντρικά σημεία του Παρισιού, διαφημιστικά φιλμ στις κινηματογραφικές αίθουσες της γαλλικής πρωτεύουσας, έκθεση με προϊόντα της Μακεδονίας στο καρουζέλ και διαφημίσεις σε λεωφορεία και ταξί είναι μερικές από τις ενέργειες που εξετάζουν οι φορείς της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε μια προσπάθεια αξιοποίησης της έκθεσης για τον Μέγα Αλέξανδρο στο Μουσείο του Λούβρου, για την τουριστική προβολή της Μακεδονίας. Τις προτάσεις αυτές παρουσίασε η πρόεδρος του Ελληνογαλλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μαρία Βοζίκη, σε σύσκεψη που έγινε με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη, Παναγιώτη Ψωμιάδη για το θέμα. Όπως επισήμανε, η ευρωπαϊκή εμπειρία για την αξιοποίηση παρόμοιων γεγονότων περιλαμβάνει, ακόμη, καταχωρήσεις σε περιοδικά και διαφημιστικά έντυπα και συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες για την προβολή των εκδηλώσεων.

Οι εκπρόσωποι των αυτοδιοικητικών, επιχειρηματικών και επαγγελματικών φορέων που συμμετείχαν στη σύσκεψη συμφώνησαν να γίνει μια πρώτη κοστολόγηση των παραπάνω ενεργειών ώστε να διερευνηθεί, στη συνέχεια, η δυνατότητα υποστήριξης του όλου εγχειρήματος από χορηγούς. Οι νέες εξελίξεις που θα προκύψουν θα εξεταστούν σε νέα σύσκεψη, την ερχόμενη εβδομάδα.