Την βλέπεις να λικνίζεται στους ρυθμούς των τραγουδιών της και ζηλεύεις το τέλειο κορμάκι της; Ποια άραγε είναι τα μυστικά της 23χρονης τραγουδίστριας, για αψεγάδιαστο κορμί; Διάβασε παρακάτω τα πάντα για τα μυστικά της διατροφής της και τις προτιμήσεις της στη διατροφή και την άσκηση και φτιάξε κορμί σαν της Φουρέιρα εύκολα και απλά! Το ήξερες ότι η Φουρέιρα ζυγίζει 53 κιλά κι έχει ύψος 1.70; Κι όμως! Αναρωτιέσαι αν έχει το φόβο της ζυγαριάς με τέτοιες αναλογίες; "Δεν με αγχώνει καθόλου η ζυγαριά. Εξάλλου ποτέ δεν έχω υπερβεί τα όρια. Πάντα ήμουν δυο κιλά πάνω ή κάτω από το τωρινό μου βάρος. Δεν είμαι υπέρ της εξαντλητικής δίαιτας και δεν έχω πάρει ποτέ μου χάπια αδυνατίσματος"

Η διατροφή:

Όπως κάθε τραγουδίστρια που σέβεται τη γραμμή της, έτσι και η Ελένη Φουρέιρα ξεκινάει την ημέρα της με ένα καλό πρωινό: ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί και ένα ποτήρι γάλα ή ένα μπολ με γάλα και δημητριακά τα οποία συνδυάζει πάντα με ομελέτα με τρία ασπράδια αυγών.

Μεσημεριανό: μοσχαρίσια μπριζόλα με ρύζι και σαλάτα πράσινη ή ψάρι με χόρτα
(που της αρέσουν πολύ), και μακαρόνια με κιμά που της αρέσουν επίσης πολύ: "Είναι το μόνο φαγητό στο οποίο δε μπορώ να αντισταθώ" λέει για τα μακαρόνια με κιμά η Φουρέιρα!

Δείπνο: (αποφεύγει τους υδατάνθρακες ) τόνος με μαρούλι, καλαμάκια κοτόπουλου μ σαλάτα.

Τιπ: η Φουρέιρα δεν αφήνει τον οργανισμό της χωρίς φαγητό για πολλές ώρες , γιατί ξέρει πολύ καλά ότι δε θέλει να την κυριεύσει η λαιμαργία αργότερα.

Έξτρα τιπ: τρώει πάντα σαλάτες και λαχανικά, συνδυασμό που θεωρεί απαραίτητο για κάθε γεύμα της και έτσι διατηρείται πάντα σέξι κορμάρα!

Pilates: "Η αλήθεια είναι ότι δεν επισκέπτομαι πολύ συχνά το γυμναστήριο. Ωστόσο οι ασκήσεις που προτιμών είναι οι αερόβιες και οι pilates".

Τα βασικά μυστικά της: αποφεύγει το λευκό ψωμί, δεν πίνει και δεν καπνίζει. Ενώ προσέχει πάρα πολύ τις ώρες του φαγητού της αλλά και την ποσότητα ώστε να είναι φυσιολογική και ποτέ υπερβολική.













Πηγή: Περιοδικό Ok