Η κυτταρίτιδα μας θυμίζει ότι η ζωή μπορεί να είναι σκληρή. Πως μπορείτε να την καταπολεμήσετε; Άσκηση, κρέμες, θεραπείες, κατάλληλο φαγητό ή κατάληλα ρουχα - με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, θα την νικήσετε την κυτταρίτιδα. Εμφανίζεται στο 85% από εμάς - ακόμα και στα τοπ μόντελ!

Συνήθως οι άνδρες δεν παρατηρούν την κυτταρίτιδα. Απ' ότι φαίνεται, αν "πλησιάσουν" τόσο πολύ τη σάρκα μιας γυναίκας, δεν νοιάζονται και πολύ για τις μικροατέλειες που θα συναντήσουν. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί παρηγοριά για τα εκατομμύρια γυναικών που υποφέρουν από κυτταρίτιδα και δεν μπορούν να απαλλαγούν από αυτήν.

Πολύ μελάνι έχει χυθεί σε μια προσπάθεια να γίνουν κατανοητοί οι μηχανισμοί που προκάλουν την κυτταρίτιδα. Όλοι τώρα συμφωνούν ότι πρόκειται περί λίπους. O λόγος που δεν παρατηρείται κυτταρίτιδα στους άνδρες, είναι ότι τα ανδρικά λιπώδη κύτταρα είναι σχηματισμένα με διαφορετικό τρόπο. Οι συνδετικές ίνες που κρατούν το λίπος στη θέση του, είναι οριζόντιες στις γυναίκες και διαγώνιες στους άνδρες. Αν, λοιπόν, διαταθούν τα γυναικεία κύτταρα πιέζουν προς τα πάνω σαν βούτυρο που προσπαθεί να ξεφύγει από μια πάνινη σακούλα.

Αυτό οφείλεται σε πολλούς και διάφορους λόγους. Ο πρώτος είναι η παχυσαρκία. Η κατακράτηση νερού παίζει ρόλο σε αυτές τις περιπτώσεις , αφού τα λιπαρά αυτά κύτταρα περιέχουν περισσότερο υγρό από τα άλλα. Συχνά αυτό είναι αποτέλεσμα καθιστικής ζωής. Ακόμα, κακές συνήθειες όπως το κάπνισμα, η κατάχρηση οινοπνεύματος ή η κακή διατροφή μπορεί να επιβαρύνει την κατάσταση.

10 + 3 μυστικά κατά της κυτταρίτιδας

Η μοριακή βιολόγος και διατροφολόγος δρ. Βιολλέτα Αννίνου συμβουλεύει στα ΤΑ ΝΕΑ...

1. Συστηματική άσκηση για αύξηση της κυκλοφορίας λέμφου και αίματος (αποτοξίνωση και οξυγόνωση).
2. Όχι καφέ, αλκοόλ, αναψυκτικά και ζάχαρη.

3. 8 με 10 ποτήρια καθαρό νερό φιλτραρισμένο ημερησίως.
4. Αλκαλική δίαιτα για ένα διάστημα (με σπόρους , ξηρούς καρπούς άψητους και ανάλατους, φρέσκα φρούτα και λαχανικά ωμά στον ατμό, φύτρα σπόρων και οσπρίων).

5. Πρόληψη δυσκοιλιότητας.
6. Αποφυγή αμυλούχων τροφών και λίπων.
7. Διαχείριση του άγχους, γιατί η αύξηση της κορτιζόλης στο αίμα μειώνει τη λιπόλυση.

8. Ελεγχος της λειτουργίας του θυρεοειδούς αδένα (η υπολειτουργία του προκαλεί μειωμένο μεταβολισμό).
9. Εξισορρόπηση ινσουλίνης ( τρώγοντας τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δεόκτη, όπως μαύρο ψωμί , λαχανικά, κ.α.).

10. Σταδιακή απώλεια βάρους για την αποφυγή χαλάρωσης.
11. Μασάζ με αντικυτταριδιτικά αιθέραια έλαια διαλυμένα πάντα με σε λάδη ή κρέμα βάσης (όπως γκρέιπ φρουτ, άρκευθο, δενδρολίβανο, λεμόνι, κυπαρίσσι, φασκόμηλο, λεβάντα).

12. Αποτοξινωτικό μπάνιο μια φορά την εβδομάδα. Προσθέστε στο νερό 2 χούφτες άλατα θειϊκού μαγνήσιου και 1 χούφτα θαλασσινό αλάτι χονδρό, μέσα στο οποίο έχετε διαλύσει 8 σταγόνες αιθέριων ελαίων. Πριν από το μπάνιο, να τρίψετε τις πάσχουσες περιοχές με μια βούρτσα με φυσική τρίχα με κατεύθυνση από τα πόδια προς την καρδιά. Στο τέλος, να ρίξετε κρύο νερό τουλάχιστον στην περιοχή των ποδιών.

13. Παρασκευή στον αποχυμωτή ενός πράσινου χυμού με άφθονα αντιοξειδωτικά (7 με 8 φύλλα μαρούλι, 1 καρότο, 1 ξινόμηλο, και λίγο μαϊντανό), που θα πίνετε μια φορά την ημέρα μακριά από τα γεύματα.

Πηγή: Stylewatch.gr