Τηλεφωνικά θα μπορούν στο εξής οι καταναλωτές όλης της χώρας να αναγγέλλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500, ανακοίνωσε ο Διαχειριστής του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ). 

Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για τις περιπτώσεις που η τακτική λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν πραγματοποιήθηκε, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης). 

Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19:00, είτε την επόμενη ημέρα μέχρι τις 10:00.