Με τη βοήθεια των νέων προϊόντων περιποίησης κάθε πρόβλημα βρίσκει τη λύση του, για να είναι τα μαλλιά σου πάντα υγιή και λαμπερά. 1.Πέφτουν τα μαλλιά μου!
Η τριχόπτωση είναι σύμπτωμα και μπορεί να είναι εποχιακή –παρατηρείται συνήθως την άνοιξη και το φθινόπωρο–, αποτέλεσμα στρες ή ορμονικών διαταραχών. Αν επιμένει, χρειάζεσαι τη γνώμη του δερματολόγου, αν όχι, βοήθησε τον οργανισμό σου με σωστή διατροφή, συμπληρώματα με ψευδάργυρο, ταυρίνη και κατεχίνες που δυναμώνουν την τρίχα από τη ρίζα, καθώς και με προϊόντα μαλλιών που θα βρεις στα φαρμακεία και περιέχουν aminexil ή μελατονίνη ginkgo biloba και βιοτίνη.

2. Θέλω λάμψη
Τα μαλλιά φθείρονται από τις βαφές, το σεσουάρ και την υπεριώδη ακτινοβολία, με αποτέλεσμα να χάνουν τη λάμψη τους. Για να ξαναγίνουν λαμπερά απαιτείται σωστή διατροφή και εξειδικευμένη φροντίδα. Συγκεκριμένα, η διατροφή σου πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνες, λαχανικά, αναποφλοίωτο ρύζι, μαύρο ψωμί και ελάχιστη ζάχαρη. Για τη φροντίδα τους προτίμησε προϊόντα (σαμπουάν, κοντίσιονερ ή μάσκες) που περιέχουν aloe vera, ενυδατικά συστατικά και βιταμίνη Ε. Χρησιμοποίησε, επίσης, προϊόντα styling ειδικά για λάμψη, τα οποία περιέχουν μικροκρυστάλλους που αντανακλούν το φως, ενώ μπορείς να κάνεις και ειδικές θεραπείες στο κομμωτήριο. Θυμήσου ότι τα ίσια μαλλιά είναι πιο λαμπερά, γιατί το φως διαχέεται πιο εύκολα στην τρίχα.

3. Τα μαλλιά μου λαδώνουν
Η ορμονική ανισορροπία και το στρες αυξάνουν την παραγωγή σμήγματος με αποτέλεσμα τα μαλλιά να λαδώνουν. Το συχνό λούσιμο δεν αποτελεί λύση, γιατί όσο πιο συχνά λούζεσαι τόσο περισσότερο αυξάνεται η έκκριση σμήγματος. Το μυστικό κρύβεται και πάλι στη σωστή διατροφή, που πρέπει απαραίτητα να περιλαμβάνει πολλά λαχανικά, καθόλου λιπαρά, μικρά ψάρια και μαύρο ψωμί ή να βασίζεται στις ομάδες αίματος. (Μπορείς να συμβουλευτείς το βιβλίο του Dr. Peter J. D' Adamo, «Τρώτε Σωστά Σύμφωνα με τον Τύπο του Αίματός σας».) Επίσης, οι βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής βοηθούν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση του προβλήματος. Όσον αφορά τα προϊόντα φροντίδας, προτίμησε σαμπουάν και κοντίσιονερ που περιέχουν άργυλο και μην ξεχνάς να ξεπλένεις τα μαλλιά σου με κρύο νερό μετά το λούσιμο.

4. Το χρώμα μου ξεθωριάζει
Τα βαμμένα μαλλιά απαιτούν ιδιαίτερη φροντίδα, ειδικά τα ξανθά, για να μη δείχνουν άτονα και θαμπά. Τα προϊόντα που χρησιμοποιείς πρέπει να είναι απαλά και να βοηθούν στο «κλείδωμα» του χρώματος στην τρίχα, χωρίς να φθείρουν περισσότερο τα ήδη ταλαιπωρημένα από τη βαφή μαλλιά. Η ηλιακή ακτινοβολία, επίσης, αλλοιώνουν το χρώμα, γι' αυτό περιποιήσου τα μαλλιά σου με ειδικά έλαια προστασίας. Αν τα βάφεις στο σπίτι, φρόντιζε να μην παραμείνει η βαφή περισσότερο χρόνο από όσο πρέπει στα μαλλιά σου. Όταν τα στεγνώνεις με σεσουάρ, απόφυγε την υπερβολική θερμότητα.

5. Τα μαλλιά μου γίνονται αφάνα!
Μπορεί να μη σου αρέσουν, αλλά χρειάζεται να αγαπήσεις τα κατσαρά μαλλιά σου και να τα φροντίζεις με τα κατάλληλα προϊόντα -ενυδατικά σαμπουάν και μάσκες γιατί το απλό κοντίσιονερ δεν αρκεί–, για να είναι απαλά και ευκολοχτένιστα. Καλό είναι να απλώνεις κάθε μέρα λίγο ειδικό έλαιο, να τα βουρτσίζεις απαλά και να τα στεγνώνεις πάντα με μέτρια θερμοκρασία στο σεσουάρ για να διατηρούνται υγιή. Αν τα θέλεις οπωσδήποτε ίσια, επίλεξε προϊόντα που λειαίνουν τα σγουρά και ατίθασα μαλλιά. Επίσης η λήψη βιταμίνης Ε θα σε βοηθήσει να τα διατηρήσεις υγιή και λαμπερά. Μια χρήσιμη πληροφορία για να νιώσεις καλύτερα: συνήθως μετά τον πρώτο τοκετό, τα μαλλιά ισιώνουν σταδιακά.


6. Τα μαλλιά μου δεν έχουν όγκο
Συνήθως αυτό συμβαίνει στα μαλλιά με πολύ λεπτή τρίχα. Για να τα ενδυναμώσεις και να τους δώσεις όγκο, χρησιμοποίησε τα ανάλογα προϊόντα περιποίησης. Όταν λούζεσαι, κάνε μασάζ στο τριχωτό με τις άκρες των δακτύλων σου για να βελτιώσεις τη μικροκυκλοφορία και χρησιμοποίησε κοντίσιονερ μόνο στις άκρες και ποτέ στη ρίζα. Φρόντιζε, επίσης, να ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή στηριζόμενη σε πρωτεΐνες, λαχανικά και άμυλο σε ίσες ποσότητες. Στο styling μπορείς να δώσεις όγκο με μους και να κρεπάρεις τις ρίζες. Να ξέρεις ότι ανήκεις στις τυχερές γυναίκες, γιατί τα μαλλιά σου είναι εύκολα καθώς «λούζεσαι και φεύγεις».

7. Έχω ξηρά, ατίθασα μαλλιά
Όπως τα λιπαρά έτσι και τα ξηρά μαλλιά είναι αποτέλεσμα ορμονικής ανισορροπίας και έλλειψης βιταμίνης Ε και Ω3, Ω6 που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό, την ορμονική ισορροπία και την αντιμετώπιση των φλεγμονών στο σώμα. Τα ξηρά μαλλιά απαιτούν συστηματική φροντίδα με ειδικά σαμπουάν και μάσκες που κάνουν την τρίχα πιο απαλή και την προστατεύουν από τον ήλιο, τους ρύπους και τη θερμότητα του σεσουάρ. Η σωστή διατροφή σε συνδυασμό με τα συμπληρώματα που θα σου προτείνει κάποιος ειδικός και η φροντίδα με καλλυντικά που περιέχουν βούτυρο καριτέ, λάδι argan και cranberries θα χαρίσουν στα μαλλιά σου απαλότητα και λάμψη. Μην παραλείπεις να πίνεις άφθονο νερό.

8. Με ενοχλεί η πιτυρίδα
Έχεις απόλυτο δίκιο γιατί είναι αντιαισθητική, ειδικά όταν φοράς σκούρα ρούχα. Συχνά η πιτυρίδα προκύπτει από ξηροδερμία στο τριχωτό και συνοδεύεται από κνησμό. Μπορεί να προκαλείται από αλλεργία στη βαφή, άγχος, κούραση, αλλά και από κακή διατροφή και ελλιπή ή λανθασμένη φροντίδα. Πριν από το λούσιμο χρησιμοποίησε ένα προϊόν με αιθέρια έλαια και φρέσκα φρούτα για μασάζ στο τριχωτό και φρόντισε το σαμπουάν σου να περιέχει έλαια καρύδας, ρητινέλαιο και εκχύλισμα ιτιάς που καταπραΰνουν τον κνησμό και μειώνουν σημαντικά την πιτυρίδα. Αν έχεις πολύ άγχος, βρες οπωσδήποτε λίγο χρόνο για χαλάρωση και υιοθέτησε μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά και φρούτα.

9. Ο χρόνος φαίνεται στα μαλλιά μου
Με το πέρασμα του χρόνου, τις πολλές βαφές, τη μόλυνση της ατμόσφαιρας και την ακτινοβολία UV τα μαλλιά χάνουν τη στιλπνότητα και τη λάμψη τους. Δείχνουν θαμπά, κουρασμένα και άτονα. Αυτό είναι φυσικό, αλλά υπάρχει τρόπος να βελτιωθεί η κατάστασή τους. Αρχικά πρέπει να σκεφτείς ότι ο οργανισμός σου δεν λειτουργεί το ίδιο όπως όταν ήσουν νέα και χρειάζεται συμπληρώματα διατροφής, όπως το Omegazon με Ω3 και πολυβιταμίνες που θα τον δυναμώσουν. Επίσης, είναι σημαντικό να κάνεις μια θεραπεία στο κομμωτήριο ή στο σπίτι, τουλάχιστον μία φορά το μήνα, με καλλυντικά που έχουν ως βάση τους το χαβιάρι. Αυτά τα προϊόντα είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, λιπαρά οξέα, ιχνοστοιχεία και ιώδιο που αναζωογονούν τα μαλλιά και την επιδερμίδα του κεφαλιού. 

10. Τι πρέπει να προσέχω γενικά;
Η υγεία και η εικόνα των μαλλιών σου εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την υγεία, την καλή ψυχολογία και τη φυσική σου κατάσταση. Προσπάθησε να βλέπεις τη θετική πλευρά των πραγμάτων και να βελτιώνεις την καθημερινότητά σου. Κάνε γυμναστική, φρόντισε να τρέφεσαι σωστά με ελάχιστα γλυκά και άσπρο αλεύρι, πολλά λαχανικά, φρούτα, κρέας κοτόπουλο, ψάρι και όσπρια. Δώσε στα μαλλιά σου ανάλογη φροντίδα με αυτήν που δίνεις στο πρόσωπό σου για να τα διατηρείς υγιή, στιλπνά και λαμπερά. Κόβε τα μία φορά το μήνα -έστω μόνο τις άκρες-, ώστε να ανανεώνονται και να λάμπουν. Τέλος, ένα πολύ σημαντικό μυστικό είναι να μη δυσανασχετείς για τα μαλλιά που έχεις, αλλά να κάνεις ό,τι καλύτερο για τα μαλλιά που θέλεις να αποκτήσεις.






















Πηγή: madamefigaro.gr