Oι μικρομεσαίοι της αγοράς, δεν επιθυμούμε ούτε πρόωρες εκλογές, ούτε δημοψηφίσματα που θα μας οδηγήσουν σε επικίνδυνες περιπέτειες και θα καταλήξουν στο επιθυμητό «πιστωτικό γεγονός» των διεθνών κερδοσκόπων και ταυτόχρονα στον οικονομικό θάνατο της χώρας μας. Αυτό σημείωσε ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου κ. Β. Κορκίδης, σε εκδήλωση για την παρουσίαση της χαρτογράφησης του ελληνικού εμπορίου.

Ο κ. Κορκίδης τόνισε ότι η Τρόικα πρέπει να αναθεωρήσει και να ξαναϋπολογίσει όρους και σημεία του μνημονίου που πνίγουν την αγορά και πρόσθεσε ότι Ελλάδα δεν χρειάζεται άλλες συγκρούσεις και νέους εθνικούς διχασμούς. ''Ο λαός δεν θα συγχωρήσει τέτοιες παρεκκλίσεις. Οι Έλληνες είμαστε αξιοπρεπείς, δεν είμαστε τεμπέληδες, δεν είμαστε επαίτες και γι’ αυτό εμείς από εδώ και πέρα θα ασχοληθούμε με το Δέλτα της Δημιουργίας''.

Όσον αφορά τις δηλώσεις της Ελληνίδας Επιτρόπου, συνέχισε ο κ. Κορκίδης, το μήνυμά της «εδώ Βρυξέλλες…φοβόμαστε» ομολογώ ότι μας απογοήτευσε, αφού τουλάχιστον από τους ευρωβουλευτές μας έχουμε την απαίτηση να υποστηρίζουν σθεναρά τις ελληνικές θέσεις και όχι να μεταφέρουν επικίνδυνες συζητήσεις και φήμες πανικού.

 Τέλος σχετικά με τις δηλώσεις του προέδρου του ΣΕΒ κ. Δ. Δασκαλόπουλου για δημοψήφισμα σχολίασε ότι:

 « Tις τελευταίες ημέρες ασχολούμαστε με πολλά Δέλτα μεταξύ των οποίων Δημοσιονομικό, Δημοψήφισμα και Δραχμή. Αναφορικά με το σενάριο Δημοψηφίσματος, οι Μμε απαντάμε ότι είμαστε υπέρ της κοινοβουλευτικής και όχι της επιχειρηματικής δημοκρατίας των οίκων αξιολόγησης, ούτε αναγνωρίζουμε την «τροϊκανή δημοκρατία». Διαφωνούμε με τη Δημοψηφισματική Δημοκρατία όταν θέτει διλήμματα που εν τέλει αντί να ενώσουν θα διχάσουν το λαό".

 Εξέφρασε την ικανοποίησή του για το "Παρατηρητήριο Εμπορίου", μετά από μια επταετία περιπλάνησής του, στους ορόφους της Κάνιγγος, που έγινε, όπως είπε, επιτέλους πραγματικότητα και στην ίδια κατεύθυνση εκτιμά ότι εντάσσεται και η πρωτοβουλία αξιοποίησης της τουριστικής περιόδου με καλοκαιρινές γιορτές εμπορίου σε όλους τους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Όπως είπε, πρόκειται για την καμπάνια "«AGORA» Greek shopping experience", η οποία θα αναδείξει νέες μορφές υποδοχής και ενημέρωσης του τουριστικού κοινού, ενώ θα προβάλλει την ποιοτική υπεροχή των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών και θα ακολουθήσει τους τουρίστες και τους ξένους επισκέπτες ως καταναλωτές, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα, να αγοράζουν διαδικτυακά, τα ελληνικά προϊόντα που τους άρεσαν στην πατρίδα μας, ακόμα και όταν επιστρέψουν στις χώρες τους…».

Τέλος ανέφερε ότι δεν συντάσσεται με την κατάργηση της δημοσίευσης των ισολογισμών στις εφημερίδες, διότι από έρευνα που έκανε η ΕΣΕΕ δεν προκύπτει ελάφρυνση των επιχειρήσεων σε τέτοιο βαθμό που να επιβάλλει την κατάργηση του μέτρου.