Κινητοποιήσεις σε λιμάνια και μέσα σταθερής τροχιάς

Κινητοποιήσεις σε λιμάνια και μέσα σταθερής τροχιάς

Κινητοποιήσεις σε λιμάνια και μέσα σταθερής τροχιάς στην Αθήνα θα πραγματοποιηθούν σήμερα. 

Ειδικότερα, η ΠΝΟ βρίσκεται στη δεύτερη ημέρα απεργίας της, με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιείται κανένα δρομολόγιο πλοίου από τα λιμάνια

«Η διάλυση του ΝΑΤ, η κατεδάφιση του ΚΕΑΝ, η αποψίλωση των οργανικών συνθέσεων των επιβατηγών πλοίων, ο ευτελισμός των συντάξεων, η οξυνόμενη και διογκούμενη συνεχώς ανεργία του κλάδου, η μαύρη ανασφάλιστη εργασία, η συνεχής παραβίαση των όρων εργασίας, η συνεχής υποβάθμιση των κοινωνικών ασφαλιστικών δικαιωμάτων και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των εν ενεργεία και συνταξιούχων ναυτεργατών και των οικογενειών τους, η προσπάθεια εξάρθρωσης και εκμηδενισμού των κεκτημένων του κλάδου και η σιωπηρή ανοχή και αδιαφορία των υπευθύνων και του κράτους, δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητα. Η επερχόμενη νέα χιονοστιβάδα των αντεργατικών μέτρων και πολιτικών δεν αφήνουν περιθώρια για άλλες επιλογές», αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της η ΠΝΟ.

Κινητοποιήσεις θα πραγματοποιηθούν σήμερα και στα μέσα σταθερής τροχιάς. Ειδικότερα οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 21:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας.

Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αθήνας, καταγγέλλουν «την κακοδιαχείριση στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ακόμα και την ολιγωρία των υπευθύνων για την κατάσταση που βρίσκονται σήμερα το μετρό, το τραμ και ο ηλεκτρικόςσιδηρόδρομος».

Τα Σωματεία Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ ​(ΣΗΕΚ), Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής (ΣΗΤΑ), Σύλλογος εργαζομένων Τραμ (ΣEΤ) και Ένωση εργαζομένων ΗΣΑΠ, σε κοινή ανακοίνωση τους σημειώνουν, ότι στο νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης που αποτελεί και παράρτημα του τελευταίου νόμου (4337/15), δεν υπάρχει κάποιο στρατηγικό σχεδιασμό, ούτε ποσοτικά στοιχεία - προβλέψεις ή στόχοι - που να εκτιμούν το όφελος που θα προκύψει.

Αντιθέτως, από τα στοιχεία που περιγράφει, όπως υποστηρίζουν οι σύλλογοι των εργαζομένων, το βέβαιο είναι ότι οι «περικοπές δαπανών και προσωπικού» που θα προκύψουν από πιθανές συγχωνεύσεις υπηρεσιών, θα δημιουργήσουν ανάγκες που θα καλυφθούν από εργολάβους. Προφανώς επίσης, η «οικονομία κλίμακας» που ενδεχομένως θα προκύψει, θα χρησιμοποιηθεί ως αμοιβή του όποιου εξωτερικού-διεθνούς συμβούλου που θα αναλάβει το έργο του σχεδιασμού.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο