Ένας από τους μεγαλύτερους φόβους μιας γυναίκας είναι τα κιλά της εγκυμοσύνης που δύσκολα χάνονται. Υπάρχουν κάποιοι έξυπνοι τρόποι για να χάσετε τα περιττά κιλά, εύκολα και γρήγορα. 1) Θηλάστε αποκλειστικά
Εκτός από τα πολλαπλά και σημαντικά οφέλη του θηλασμού τόσο για εσάς όσο και για το παιδί σας ο θηλασμός αδυνατίζει. Η ημερήσια παραγωγή γάλακτος απαιτεί περίπου 500 kcal, όσες δηλαδή θα σας έκοβε και ο διαιτολόγος για να χάσετε μισό με ένα κιλό την εβδομάδα.

2) Κινηθείτε ελεύθερα
Δεν υπάρχει πλέον ανάγκη προσοχής (εφόσον όλα έχουν κυλήσει ομαλά), οπότε γυμναστείτε και πηγαίνετε το παιδί σας όσες περισσότερες βόλτες μπορείτε. Η άσκηση βελτιώνει ουσιαστικά τη διάθεσή σας και δεν αφήνει περιθώρια επιλόχειας κατάθλιψης, ενώ ταυτόχρονα διώχνει το συσσωρευμένο από την εγκυμοσύνη λίπος.

3) Κάντε ισορροπημένη διατροφή και όχι στερητικές δίαιτες
Όπως ήδη αναφέρθηκε, τώρα καίτε τις περισσότερες θερμίδες που μπορεί να κάψει το σώμα σας. Δεν χρειάζονται λοιπόν στερήσεις. Πολλά μικρά και συχνά γεύματα, αποφυγή των λιπαρών και αύξηση της σαλάτας στο μέγεθος της μερίδας του φαγητού είναι αρκετά.

4) Δεν χρειάζεστε πολύ γάλα ή υγρά ή ότι άλλο ακούτε για την παραγωγή γάλακτος
Το γάλα σας παράγεται στη σωστή ποσότητα και ποιότητα ακόμα κι αν τηρείτε υποθερμιδικό διαιτολόγιο. Άλλωστε γι’αυτό έφτιαχνε το σώμα σας τόσο καιρό λίπος. Δώστε του την ευκαιρία να το κάψει.

Εφαρμόστε λοιπόν τον παρακάτω έξυπνο τρόπο άσκησης:
Συνδυάζοντας αερόβια γυμναστική μαζί με ασκήσεις με βάρη καίτε θερμίδες και παράλληλα πετυχαίνετε, τόνωση και ενδυνάμωση των μυών. Αν πάντως δεν προλαβαίνετε να γυμναστείτε συστηματικά, η πιο απλή μέθοδος εκγύμνασης, κρύβεται εκεί έξω. Τι σημαίνει αυτό; Βάλτε το μωρό σας στο καρότσι και κάνετε βόλτες (ιδανικά μια ώρα καθημερινά) Επιλέξτε ένα χώρο ανοιχτό, χωρίς στενά πεζοδρόμια, εμπόδια και παρκαρισμένα αυτοκίνητα και σπρώξτε το καρότσι με κέφι και λίγη ταχύτητα. Μάλιστα στο εξωτερικό η τάση είναι αρκετά διαδεδομένη ανάμεσα στις νέες μαμάδες.
















Πηγή: real.gr