Παρέμβαση στην προστασία των καταναλωτών κάνει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ καθώς ζητάει να γνωστοποιείται η εμπορική επωνυμία (σήμα) των επιχειρήσεων όταν τους επιβάλλεται πρόστιμο για να κατανοούν ευκολότερα οι πολίτες ποιές επιχειρήσεις τους εξαπάτησαν. Η Ένωση συγχαίρει με έγγραφό της τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για την επιβολή χρηματικών προστίμων σε 32 επιχειρήσεις οι οποίες παραβίασαν τη νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών, αλλά σημειώνει ότι στην σχετική ανακοίνωση της γραμματείας ορισμένες επιχειρήσεις δεν αναφέρονται με το διακριτικό τους τίτλο (εμπορική ονομασία), με την οποία η επιχείρηση είναι περισσότερο γνωστή στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.

Για αυτό και προτείνει να αναφέρεται όχι μόνο η επωνυμία της επιχείρησης αλλά και η εμπορική της ονομασία. Επίσης, με δεύτερη επιστολή της προς τη διοίκηση της ΕΡΤ και τους αρμόδιους υπουργούς, κατέθεσε αίτημα ώστε να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης, ενημερωτική εκπομπή σχετικά με την Προστασία του Καταναλωτή.

    ''Η χώρα μας, έχει ενταχθεί σε μία μακρά περίοδο λιτότητας, καθώς κατά τον τελευταίο χρόνο έχει υπαχθεί στη διεθνή επιτήρηση. Η ανεργία αυξάνεται, οι μισθοί και οι συντάξεις μειώνονται. Ταυτόχρονα, η ακρίβεια στα καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες, οδηγεί, περαιτέρω στη μείωση των πενιχρών εισοδημάτων των καταναλωτών, οι οποίοι, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, δεν γνωρίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Θεωρούμε, ότι σήμερα είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή, ώστε η κρατική τηλεόραση να εντάξει στο πρόγραμμά της εκπομπή, η οποία θα πραγματεύεται θέματα που αφορούν την Προστασία του Καταναλωτή, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του σύμφωνα με το υπάρχων νομικό πλαίσιο και παράλληλα θα ενημερώνει για τα τρέχοντα καταναλωτικά θέματα της επικαιρότητας'' όπως αναφέρεται στην επιστολή.
TAGS