Διαψεύδει η ΕΥΔΑΠ δημοσίευμα του «Βήματος»

Διαψεύδει η ΕΥΔΑΠ δημοσίευμα του «Βήματος»

Διαψεύδει η ΕΥΔΑΠ δημοσίευμα της ιστοσελίδας tovima.gr, με τίτλο «66 sites με €170.000 τον μήνα πλήρωνε η ΕΥΔΑΠ».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, το εν λόγω «δημοσίευμα ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα».

Τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται στο δημοσίευμα διέψευσε και η ιστοσελίδα newmoney.gr. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση:

Κατά το 2015 το οικονομικό site εισέπραξε 1.000 ευρώ για τον Ιανουάριο του 2015, 1.000 ευρώ τον Φεβρουάριο του ίδιου χρόνου έναντι διαφημίσεων και πέραν τούτου ουδέν.

Είναι επομένως απορίας άξιον ποιοι και γιατί καταρτίζουν τέτοιου τύπου λίστες και σε τι αποσκοπούν με ψευδέστατα στοιχεία αποπροσανατολισμού και ανακατέματος ιστότοπων σφραγίδων, με άλλους υψηλής επισκεψιμότητας και με δεκάδες εργαζόμενους που δίνουν επί 24ωρης βάσης τη μάχη της έγκυρης ενημέρωσης.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο