Aπομακρύνονται μετά από τρία χρόνια παραμονής τους στο λιμάνι του Πειραιά, τα ανενεργά πλοία της εταιρείας G.A. Ferries, του εφοπλιστή κ. Γεράσιμου Αγούδημου. Τα πλοία αυτά είχαν εγκαταλειφθεί σταδιακά στο λιμάνι του Πειραιά από το 2008, και υπήρχαν κατασχετήρια για οφέλη προς τρίτους.

Ο ΟΛΠ προχώρησε στις αρχές του μήνα σε επαναληπτικό δημόσιο ανοιχτό πλειοδοτικό διαγωνισμό, με νέες μειωμένες τιμές εκκίνησης. Πλειοδότες αναδείχθηκαν τελικά, οι εταιρείες Ιγνάτιος Σπανόπουλος ΑΕ και η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος, έναντι συνολικού τιμήματος 7.200.300,00 ευρώ.

Σύμφωνα με τον ΟΛΠ, το ποσό αυτό θα κατατεθεί άμεσα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, προκειμένου να υπάρξει η ικανοποίηση των πιστωτών και του ΝΑΤ.

Τα πλοία που εκποιήθηκαν είναι το ΝΤΑΛΙΑΝΑ, ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ, ΜΑΡΙΝΑ, ΡΟΜΙΛΝΤΑ, ΜΙΛΕΝΑ, ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ και ΡΟΔΑΝΘΗ τα οποία σύμφωνα με απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του ΟΛΠ Ν.2881/2001, είχαν κριθεί επικίνδυνα και επιβλαβή.

Σημειώνεται ότι η επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας με σειρά αποφάσεων της, έχει απορρίψει όλες τις αιτήσεις αναστολών κατά των αποφάσεων της Ο.Λ.Π. Α.Ε., τις οποίες είχε υποβάλει η εταιρεία G.A. Ferries του κ. Γεράσιμου Αγούδημου.

Σημειώνεται, ότι στο λιμάνι του Πειραιά παραμένουν ακόμη ένα πλοίο του Αγούδημου το Jet Ferry και δύο πλοία της ΣΑΟΣ, για τα οποία ο ΟΛΠ θα πρέπει να τα εκτιμήσει για να προχωρήσει και για αυτά σε διαγωνισμό εκποίησης.

Ο ΟΛΠ Α.Ε. κίνησε επίσης διαδικασία πλειοδοτικών διαγωνισμών και όλων των άλλων πλοίων, που βρίσκονται ως ανενεργά, εγκαταλελειμμένα ή μισοβυθισμένα στο Πέραμα και στη Σαλαμίνα, στα πλαίσια μιας πολιτικής εξυγίανσης του χερσαίου και θαλάσσιου χώρου, από εστίες επιμόλυνσης του περιβάλλοντος του Πειραιά και των επιλιμένιων Δήμων.