Δεμένα θα παραμείνουν την Τετάρτη 15 Ιουνίου τα πλοία, καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποφάσισε 24ωρη πανελλαδική απεργία των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, συμμετέχοντας έτσι στην απεργία της ΓΣΕΕ. Η ΠΝΟ ζητά την άρση της πολιτικής επιστράτευσης των ναυτεργατών, τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας των ναυτικών και απορρόφηση των ανέργων. Επίσης ζητά να διασφαλιστεί η αυτοτέλεια του ΝΑΤ και του Οίκου Ναύτη, με ταυτόχρονη αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών τους καθώς και άμεση υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2011.

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες λόγω της απεργίας αναμένεται να προχωρήσουν σε τροποποιήσεις των προγραμματισμένων δρομολογίων.

Σημειώνεται ότι οι επιβάτες που εκείνη την ημέρα είναι προγραμματισμένο να ταξιδέψουν, καλό θα είναι πριν την αναχώρησή τους να επικοινωνούν με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Το πρωί υπάλληλοι των λιμανιών πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος και πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών.

Οι λιμενεργάτες (Ενωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ και Σύνδεσμος Εποπτών και Αρχιεργατών ΟΛΠ) απεργούν και αύριο ενώ θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Εργασίας στις 11 το πρωί.

Στο μεταξύ, συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν σήμερα στις 7 το απόγευμα στην πλατεία Κοραή στον Πειραιά εργαζόμενοι της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης Περάματος.

Οι εργαζόμενοι της ζώνης λένε 'όχι' σε ιδιωτικοποιήσεις των λιμανιών, να περάσουν σε κρατικό έλεγχο τα ναυπηγεία και μαζί με τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη να λειτουργήσουν κάτω από 100% δημόσιο ενιαίο φορέα.

Επίσης ζητούν να κατασκευάζονται στην Ελλάδα όλα τα πλοία και άλλες μεταλλικές κατασκευές που προορίζονται για τις ανάγκες της χώρας.

Τέλος καθημερινές συγκεντρώσεις έξω από τον Ηλεκτρικό Σταθμό του Πειραιά στην Πλατεία Λουδοβίκου πραγματοποιούν άνεργοι της ζώνης, των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και ναυτικοί. «Ζητάμε άμεση ανακούφιση των ανέργων καθώς πολλοί συνάδελφοι έχουν να δουλέψουν τρία χρόνια» τονίζει ο Λιακόπουλος Κώστας μέλος της συντονιστικής επιτροπής για τη σωτηρία της ζώνης.

Ο κ.Λιακόπουλος τονίζει ότι οι συνάδελφοί του «χρειάζονται ένα νέο επίδομα, καθώς αυτό της ανεργίας πλέον δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να το παίρνουν», ενώ αναφέρει ότι «πολλοί άνεργοι της ζώνης δεν έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη».Τονίζει ότι «πολλοί πλοιοκτήτες επιλέγουν χώρες με φτηνότερα εργατικά χέρια για να κατασκευάσουν πλοία τους».