Απάντηση στις καταγγελίες του προέδρου του Στ. Θεοδωράκη στη Βουλή για τη ΔΕΗ και την εφημερίδα «Το Χωνί» έδωσε σήμερα η ΔΕΗ διαψεύδοντας ότι έδωσε διαφημίσεις και μάλιστα με προνομιακούς όρους στην εφημερίδα.

Όπως σημειώνει: η Επιχείρηση διευκρινίζει ότι ουδέποτε, ούτε διαφήμιση ούτε καταχώρηση δόθηκε  από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων της νέας διοίκησης το 2015 μέχρι και σήμερα, πλην μιας καταχώρισης που δημοσιεύθηκε στις 22.11.2015 η οποία αφορούσε στο θέμα των διακοπών της ηλεκτροδότησης εξαιτίας ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Επιπλέον σημειώνει ότι «η καταχώρηση αυτή δόθηκε σε όλες της εφημερίδες».